prøver/prøvede i at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Tina2

Begge vores har gerne villet gå når vi holdt ved dem inden de begyndte at gå og har ellers gået rundt ved møblerne....

Filuca gik da hun var 11½ mdr og Milas var 16 mdr. Han gik så til gengæld fuldstændig sikkert lige fra dag 1:-)
På 2. dagen gik han 30-40 skridt igennem huset uden problemer:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Mor.sander

Her har jeg bare lade det komme når de var klar...

Felicia gik rundt om bordet mm. fra hun var ca. 11 mdr og kig da hun var 13 mdr.

Simon gik rundt om bordet mm fra han var 7 mdr. og gik da  han var knap 10 mdr. Folk kiggede noget når man kom gående med en str. 74  i hånden  som han brugte da han var 7 mdr.

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

karina22 skriver:

det var tidligt.... det prøver vi også, men han er lidt en tøsedreng... hi hi...
det bliver så sjovt at se ham trippe rundt..

De kiggede også lidt da hun startede i vuggestue, da der kom en lille prut der kunne gå

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette72 skriver:

De kiggede også lidt da hun startede i vuggestue, da der kom en lille prut der kunne gå

ja det ku jeg forstille mig.... min storebror gik da han var 9 mdr.. min mor siger at folk gloede helt vildt, også fordi han var ikke så stor i forvejen..

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

karina22 skriver:

ja det ku jeg forstille mig.... min storebror gik da han var 9 mdr.. min mor siger at folk gloede helt vildt, også fordi han var ikke så stor i forvejen..

Det er Selma heller ikk. Hun var 47 cm og vejede 2778 g da hun blev født

Hun er svarede sin alder i højden nu, men er stadigvæk spinkel hvilket undre mig da hverken min mand eller jeg er spinkle men det er da kun dejligt hvis hun slægter moster og morfar på

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Jeg har aldrig øvet med dem...mine var 12 mdr,  9 mdr og 9 mdr. da de gik..

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Jeg har aldrig øvet med dem...mine var 12 mdr,  9 mdr og 9 mdr. da de gik..

det var også hurtigt de gik
hvordan går det med mavsen??? gik det hele som det sku??

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

karina22 skriver:

det var også hurtigt de gik
hvordan går det med mavsen??? gik det hele som det sku??

Ja, det gik super...men av av, kan huske hvordan det var at få ks nu...heldigvis har jeg da ikke ømme brystvorter også-griner

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Eva skriver:

Ja, det gik super...men av av, kan huske hvordan det var at få ks nu...heldigvis har jeg da ikke ømme brystvorter også-griner

he he det var godt det gik som det sku.... har også fået kejsersnit, så føler med dig...

Anmeld

1. juli 2009

Mormilla

Vi hjalp vores søn. Vi satte os over for hinanden og så gik han stille og roligt frem og tilbage til os, med støtte fra os. Han gik da han var 13mån.

Vi har os gået meget med ham i hånden. Det var han så vild med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.