prøver/prøvede i at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

lærer jeres børn at gå, eller gjorde de det bare lige pludselig selv??
vi går meget med nichlas i hænderne, og han går rundt om alt ting, men han er usikker endnu, så han er ikke så tryg ved det.. han er 1år..
hvornår gik jeres små vidunder??
jeg glæder mig til hans første skridt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Henriette72

karina22 skriver:

lærer jeres børn at gå, eller gjorde de det bare lige pludselig selv??
vi går meget med nichlas i hænderne, og han går rundt om alt ting, men han er usikker endnu, så han er ikke så tryg ved det.. han er 1år..
hvornår gik jeres små vidunder??
jeg glæder mig til hans første skridt...

Vi støttede Selma til at gå Vi startede med at sidde lidt fra hinanden og så gik hun fra den ene til den anden. Lidt efter lidt blev afstanden større og større.

Selma gik da hun var 10 mdr. Mors store pige

Anmeld

30. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette72 skriver:

Vi støttede Selma til at gå Vi startede med at sidde lidt fra hinanden og så gik hun fra den ene til den anden. Lidt efter lidt blev afstanden større og større.

Selma gik da hun var 10 mdr. Mors store pige

det var tidligt.... det prøver vi også, men han er lidt en tøsedreng... hi hi...
det bliver så sjovt at se ham trippe rundt..

Anmeld

30. juni 2009

Muffinmus

Hmm, han ville gerne gå rundt om ting ret hurtigt...Men vi gik med ham i hænderne i ny og n hvis han selv ville.

Han gik helt selv da han var 11 mdr og 3 dage

Anmeld

30. juni 2009

trunte89

Vi hjalp hende lidt når hun selv ville.  Hun var hurtig til at gå rundt om ting og der var fart på hende!

Men hun gik alligevel først da hun var 15 mdr. ( havde også prob. med ørene.)
Men nu haar det godt nok taget revance. Hun er her, der og alle vejne, og hun er hurtig!

Anmeld

30. juni 2009

TbCp

Vi gik lidt med hende i hånden, men kun når hun selv rejste sig.

Liva gik da hun var 11 mdr.

Anmeld

30. juni 2009

Miamaja

vores stod i et par maaneder og holdt sig oppe via mobler fra han var 1 aar til 14 mdr gammel for han rigtigt kunne gaa mere end 5 skridt.

de skal nok selv finde ud af det. man kan ikke hjaelpe dem med det andet lige som stotte.

Anmeld

30. juni 2009

Sara.

Lærke gik da hun var næsten 10 mdr.... hun kravlede også forholdsvist tidligt... jeg støttede hende i at kravle da det er vigtigt for motorikken... men at gå det lærer de jo før eller siden

Anmeld

30. juni 2009

Cris

TbCp skriver:

Vi gik lidt med hende i hånden, men kun når hun selv rejste sig.

Liva gik da hun var 11 mdr.

Ja, vi gjord det samme. En gang i mellem gik vi me ham i hånden. Men selv ville han kun rejse sig og så ned igen. Og det gjord ham i lang tid. Han gik da han blev 14 måneder. En dag begyndte pludseligt at gå, det gik måske små to uger og så kunne han løbe... Det siger de, når de begynder at gå sent, at de meget hurtigt henter de andre og det var rigtigt her hos os.

Anmeld

30. juni 2009

mor83'

min søn er også 1 år. kan hellere ikke gå endnu. vi er utålmodig, for vi glæder os, så meget til at opleve hans første skridt.
Men de gøre det vel når de selv er klar til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.