Anonym skriver:
Har virkelig brug for lidt hjælp, er helt nede i kulkælderen.
Jeg er sammen med min kæreste på 7 år, vi har et barn sammen, som er knap 7 måneder, for nogle år tilbage røg min kæreste hash dagligt, Vi er så idag ude hos et vennepar for at grille (de ryger hash dagligt, men vi havde aftalt at det ikke forgik når vi var der)... Så sidder jeg ved bordet og giver min pige mad, udenfor står de sku og ryger! 

Jeg er så ked, forvirret, sur og skuffet...
Tænk at min kæreste kunne finde på det igen!? - Det skal siges jeg har været utrolig naiv igennem årene, har altid accepteret hans fejltagelser i vores parforhold, men syntes bare snart jeg er ved at blive kvalt i dårlige undskyldninger, jeg plejer at sige, næste gang du gør noget dumt så skrider jeg, & dette sagde jeg også til ham inden jeg kørte derfra for 30 min siden, jeg er så ked af det!
Jeg elsker ham jo, og kan ikke forstille mig et liv uden ham, han er virkelig alt jeg har, men kan jeg blive ved med at leve med disse fejl han laver, som gør mig ked hver gang, denne gang omhandler det endda vores datter, 

Øv, hvor har jeg det skidt, jeg græder og græder.
Han kommer hjem senere, hvor han bliver kørt hjem, ved ikke om jeg skal ignorere ham eller om jeg skal blive opppe og tage en ordentlig snak med ham? Jeg ved bare ikke om jeg kan mere nu! 

misforstår jeg det du skriver... stod de ikke udenfor og røg = de var ikke i nærheden af din datter?! eller hvordan foregik det?!
No matter what er det jo tarveligt eftersom I har en aftale om at de ikke skal ryge, når I er der!
Husk at mænd er ligesom børn - hvis du truer med at gå fra ham, og så ikke gør det - tror han ikke en skid på det næste gang du truer med det!!! Så vi er måske lidt der, hvor han føler han kan køre sit eget show, fordi du jo "bare" er sur et par timer og så bliver I gode venner igen (har i den grad selv prøvet det)! 
Gør op med dig selv, hvad du vil finde dig i - hvor din grænse er - og så gør den tydelig for ham. Sig kun ting til ham, som du ved du kan udføre og stå ved!