Kan ikke stoppe mine tåre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

Malene84

Anonym skriver:

Har virkelig brug for lidt hjælp, er helt nede i kulkælderen. 

Jeg er sammen med min kæreste på 7 år, vi har et barn sammen, som er knap 7 måneder, for nogle år tilbage røg min kæreste hash dagligt, Vi er så idag ude hos et vennepar for at grille (de ryger hash dagligt, men vi havde aftalt at det ikke forgik når vi var der)... Så sidder jeg ved bordet og giver min pige mad, udenfor står de sku og ryger! 

Jeg er så ked, forvirret, sur og skuffet... 

Tænk at min kæreste kunne finde på det igen!? - Det skal siges jeg har været utrolig naiv igennem årene, har altid accepteret hans fejltagelser i vores parforhold, men syntes bare snart jeg er ved at blive kvalt i dårlige undskyldninger, jeg plejer at sige, næste gang du gør noget dumt så skrider jeg, & dette sagde jeg også til ham inden jeg kørte derfra for 30 min siden, jeg er så ked af det! 

Jeg elsker ham jo, og kan ikke forstille mig et liv uden ham, han er virkelig alt jeg har, men kan jeg blive ved med at leve med disse fejl han laver, som gør mig ked hver gang, denne gang omhandler det endda vores datter,  

Øv, hvor har jeg det skidt, jeg græder og græder. 

Han kommer hjem senere, hvor han bliver kørt hjem, ved ikke om jeg skal ignorere ham eller om jeg skal blive opppe og tage en ordentlig snak med ham? Jeg ved bare ikke om jeg kan mere nu! 

misforstår jeg det du skriver...  stod de ikke udenfor og røg = de var ikke i nærheden af din datter?! eller hvordan foregik det?!

No matter what er det jo tarveligt eftersom I har en aftale om at de ikke skal ryge, når I er der!

Husk at mænd er ligesom børn - hvis du truer med at gå fra ham, og så ikke gør det - tror han ikke en skid på det næste gang du truer med det!!! Så vi er måske lidt der, hvor han føler han kan køre sit eget show, fordi du jo "bare" er sur et par timer og så bliver I gode venner igen (har i den grad selv prøvet det)! 

Gør op med dig selv, hvad du vil finde dig i - hvor din grænse er - og så gør den tydelig for ham. Sig kun ting til ham, som du ved du kan udføre og stå ved! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Wik

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Jeg har hellere aldrig selv rørt det eller kommer til det, har ikke haft noget imod folk der gør det i ny og næ, så længe det ikke er når jeg er der, men de kender min holdning til det og vi har aftalt lige fra start af at det ikke forgår foran mig og slet ikke foran vores barn! jeg blev bare så skuffet og ked, fordi jeg sidder der med mit barn, foran sådanne typer! er skuffet over at jeg overhovedet tog med, kunne næsten ha set det komme, men nøj jeg er skuffet.... 

Og jeg ved de er røvligeglad over de har gjort det og de ved sikkert ikke jeg er skide sur og skuffet og værst af alt så prøver de at få et barn'!! 

Ja, det er langt ude, at de ikke har lidt selvindsigt, men nogle folk tror de kan fungere normalt på den måde. Men det er kun til de kommer ud på den anden side.

Jeg kan godt forstå du er skuffet, hvad med din mand? Hvad siger han? Er han ligeglad eller kan han godt se problemet, og det han har gjort forkert?

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Malene84 skriver:

misforstår jeg det du skriver...  stod de ikke udenfor og røg = de var ikke i nærheden af din datter?! eller hvordan foregik det?!

No matter what er det jo tarveligt eftersom I har en aftale om at de ikke skal ryge, når I er der!

Husk at mænd er ligesom børn - hvis du truer med at gå fra ham, og så ikke gør det - tror han ikke en skid på det næste gang du truer med det!!! Så vi er måske lidt der, hvor han føler han kan køre sit eget show, fordi du jo "bare" er sur et par timer og så bliver I gode venner igen (har i den grad selv prøvet det)! 

Gør op med dig selv, hvad du vil finde dig i - hvor din grænse er - og så gør den tydelig for ham. Sig kun ting til ham, som du ved du kan udføre og stå ved! 

Ja de stod udenfor... Mens vi sad inde, men de stod lige ved terrasse døren hvor vi sad inde bag den, og den var åben! ;-) Ja, jeg ved jeg skal blive bedre til det med at mene hvad jeg siger, men fik snakket med ham & gjort nogle ting klar for ham! Så nu er den fesen ind, håber jeg! Ellers så er vi skredet! 

Anmeld

4. maj 2013

Frk.S

Du skriver, at han er alt du har. NEJ, det er han ikke... for du har din datter. Og i min verden er det hende du skal sætte først.

Om du vil gå fra ham eller ej er 100 % din beslutning. Men du bliver nok nødt til at få snakket med ham om hvad du vil være med til og hvad du ikke vil være med til (og så stå ved det!!!).

Personligt ville jeg ikke være sammen med én der ryger hash. Ikke fordi jeg er snerpet overhovedet... men sådan en kæreste HAR jeg haft - og jeg er da glad for at det ikke er ham jeg har fået barn med, for min datter skal ikke omgås voksne der ryger sig skæve.

En lille sidebemærkning: Hvem er det lige der kører ham hjem? Hans skæve venner? Det ville jeg heller ikke kunne leve med. Hvis man får børn, skylder man dem godt nok at passe lidt bedre på sig selv, end at køre i bil med folk der er påvirket. 

Håber du finder ud af hvad du vil. 

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

Ja, det er langt ude, at de ikke har lidt selvindsigt, men nogle folk tror de kan fungere normalt på den måde. Men det er kun til de kommer ud på den anden side.

Jeg kan godt forstå du er skuffet, hvad med din mand? Hvad siger han? Er han ligeglad eller kan han godt se problemet, og det han har gjort forkert?

Ja de ser vel ikke særlig langt, de tænker ihvertfald ikke på andre end dem selv og deres behov. 

Jo han kan sagtens se problemet og han ved hvor gal jeg er over det, fik en ordentlig snak med ham, (der kom tåre fra ham) hvilket jeg var overrasket over! Kunne se han virkelig havde det skidt! Men jeg har været væk fra ham et par dage, så han har fået noget at tænke over og har gjort det klart for ham, hvad der er okay & omvendt. Så nu må vi se!

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Du skriver, at han er alt du har. NEJ, det er han ikke... for du har din datter. Og i min verden er det hende du skal sætte først.

Om du vil gå fra ham eller ej er 100 % din beslutning. Men du bliver nok nødt til at få snakket med ham om hvad du vil være med til og hvad du ikke vil være med til (og så stå ved det!!!).

Personligt ville jeg ikke være sammen med én der ryger hash. Ikke fordi jeg er snerpet overhovedet... men sådan en kæreste HAR jeg haft - og jeg er da glad for at det ikke er ham jeg har fået barn med, for min datter skal ikke omgås voksne der ryger sig skæve.

En lille sidebemærkning: Hvem er det lige der kører ham hjem? Hans skæve venner? Det ville jeg heller ikke kunne leve med. Hvis man får børn, skylder man dem godt nok at passe lidt bedre på sig selv, end at køre i bil med folk der er påvirket. 

ja min datter er ALT! & jeg har hende. Ja jeg er også skide ked af at jeg "udsatte" hende for det! Jeg er rasende på min kæreste men ikke mindst de venner som jeg troede de var. At de ikke lige kan vise respekt i de sølle 3 timer jeg var der. Jeg har lavet klare linjer for min kæreste, og efter en snak osv, er jeg sikker på han mener det, men min tillid til ham er væk, så nu må tiden vise om jeg kan stole på halv, hvis ikke så ved han vi er skredet! 

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hov, og ja. Det var hans ven der kørte ham hjem! 

Anmeld

4. maj 2013

Tranebaer

jeg plejer at sige, næste gang du gør noget dumt så skrider jeg, & dette sagde jeg også til ham inden jeg kørte derfra for 30 min siden

Her har du grunden til at han endnu engang skuffer dig. Han er vant til tomme trusler, så derfor kan han lige så godt lade være med at tage dem seriøst. Han ved udemærket godt, at du ikke skrider næste gang, for det gjorde du ikke sidst, og gangen før og før det osv. Så hvorfor skulle han dog stoppe?

(Stiller det bare lige op for dig, så du kan se det fra hans side. Er HELT enig med dig i, at det er respektløs og barnlig opførsel)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.