Kan ikke stoppe mine tåre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
17 svar
22 synes godt om
1. maj 2013

Anonym trådstarter

Har virkelig brug for lidt hjælp, er helt nede i kulkælderen. 

Jeg er sammen med min kæreste på 7 år, vi har et barn sammen, som er knap 7 måneder, for nogle år tilbage røg min kæreste hash dagligt, Vi er så idag ude hos et vennepar for at grille (de ryger hash dagligt, men vi havde aftalt at det ikke forgik når vi var der)... Så sidder jeg ved bordet og giver min pige mad, udenfor står de sku og ryger! 

Jeg er så ked, forvirret, sur og skuffet... 

Tænk at min kæreste kunne finde på det igen!? - Det skal siges jeg har været utrolig naiv igennem årene, har altid accepteret hans fejltagelser i vores parforhold, men syntes bare snart jeg er ved at blive kvalt i dårlige undskyldninger, jeg plejer at sige, næste gang du gør noget dumt så skrider jeg, & dette sagde jeg også til ham inden jeg kørte derfra for 30 min siden, jeg er så ked af det! 

Jeg elsker ham jo, og kan ikke forstille mig et liv uden ham, han er virkelig alt jeg har, men kan jeg blive ved med at leve med disse fejl han laver, som gør mig ked hver gang, denne gang omhandler det endda vores datter,  

Øv, hvor har jeg det skidt, jeg græder og græder. 

Han kommer hjem senere, hvor han bliver kørt hjem, ved ikke om jeg skal ignorere ham eller om jeg skal blive opppe og tage en ordentlig snak med ham? Jeg ved bare ikke om jeg kan mere nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

B&J

syntes ærligt du skal gå i seng og sove så du er frisk til jeres barn...

også syntes jeg du skal tænke over hvad det er du vil og lad ham være lad vær at snakke til ham osv. fin ud af HVAD DET ER DU VIL!!!!

Når du har fundet ud af det kan du snakket med ham så er du klar oven i hoved lige nu er du ked og såret også hjælper ingen ting noget som helst

Anmeld

1. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Har virkelig brug for lidt hjælp, er helt nede i kulkælderen. 

Jeg er sammen med min kæreste på 7 år, vi har et barn sammen, som er knap 7 måneder, for nogle år tilbage røg min kæreste hash dagligt, Vi er så idag ude hos et vennepar for at grille (de ryger hash dagligt, men vi havde aftalt at det ikke forgik når vi var der)... Så sidder jeg ved bordet og giver min pige mad, udenfor står de sku og ryger! 

Jeg er så ked, forvirret, sur og skuffet... 

Tænk at min kæreste kunne finde på det igen!? - Det skal siges jeg har været utrolig naiv igennem årene, har altid accepteret hans fejltagelser i vores parforhold, men syntes bare snart jeg er ved at blive kvalt i dårlige undskyldninger, jeg plejer at sige, næste gang du gør noget dumt så skrider jeg, & dette sagde jeg også til ham inden jeg kørte derfra for 30 min siden, jeg er så ked af det! 

Jeg elsker ham jo, og kan ikke forstille mig et liv uden ham, han er virkelig alt jeg har, men kan jeg blive ved med at leve med disse fejl han laver, som gør mig ked hver gang, denne gang omhandler det endda vores datter,  

Øv, hvor har jeg det skidt, jeg græder og græder. 

Han kommer hjem senere, hvor han bliver kørt hjem, ved ikke om jeg skal ignorere ham eller om jeg skal blive opppe og tage en ordentlig snak med ham? Jeg ved bare ikke om jeg kan mere nu! 

Havde det været mig, så havde jeg nok sagt noget da de stod og røg. Det tror jeg slet ikke at jeg ville gide at se på.

Jeg synes du skal gå i seng som normalt og tale med ham når han er frisk i hovedet - og du måske også har tænkt lidt over det hele og ikke er så ked af det. Forstår godt du blev skuffet over det, men tror ikke at det er en god ide at begynde at snakke med ham om det når han kommer hjem.

Personligt er jeg ligeglad med at folk ryger en pind engang imellem, men de skal ikke gøre det mens min datter er vågen eller i hverdagene. Og har han lovet dig ikke at ryge, så skal han selvfølgelig overholde det, men kan han ikke det, så skal du finde ud af hvad du vil. Kan du leve med det eller ej - eller kan i lave en ny aftale hvor han kun ryger når i ikke er til stede og kun engang imellem?

Du skal nok mærke efter hvad du vil og derefter tale med ham om det.

/Fenja

Anmeld

4. maj 2013

C-Dog

Ej okay. Måske er jeg sart og gammeldags her, men hvad er det for nogle mærkelige venner i har? Alle ved da at man absolut og for enhver pris holder sig væk fra den slags når der er en baby tilstede! Jeg ville aldrig nogensinde ta mit barn med hjem til nogen jeg vidste røg hash, og slet ikke hvis de røg dagligt! Jeg er chokeret. Over jer alle. Hash og børn hører ikke sammen. Det må i sku da alle kunne se. Ellers bør i altså indse det nu.

Anmeld

4. maj 2013

Mor1012

FrkHamilton skriver:

Ej okay. Måske er jeg sart og gammeldags her, men hvad er det for nogle mærkelige venner i har? Alle ved da at man absolut og for enhver pris holder sig væk fra den slags når der er en baby tilstede! Jeg ville aldrig nogensinde ta mit barn med hjem til nogen jeg vidste røg hash, og slet ikke hvis de røg dagligt! Jeg er chokeret. Over jer alle. Hash og børn hører ikke sammen. Det må i sku da alle kunne se. Ellers bør i altså indse det nu.

det må bare IKKE SKE FORAN BØRN !!!!!!!!!! og slet ikke når der er BØRN OMKRING.
hvor ligeglad har man lov at være..

toms op for dit indlæg

Anmeld

4. maj 2013

JustMe

FrkHamilton skriver:

Helt enig. ...og hvem kører ham hjem, hvis alle i selskabet er skæve?

Jeg synes, du skal overveje grundigt, hvem du tager din datter med til.

Anmeld

4. maj 2013

Wik

En ting er hvad din kæreste gør, når du og dit barn ikke er der, og har gjort. Han svigter totalt din tillid.  

Der SKAL være andre boller på suppen når I har jeres barn med, og din mand er nød til at tage det ansvar du tager ved at holde dig frisk i hovedet. Jeg (desværre) meget erfaring med mænd og folk der ryger hash, både dem der ryger hver dag og dem der ryger i ny og næ.

Tillid og ærlighed, samt helt klare retningslinjer er det eneste der får det til at fungere for mig. Jeg vil ALDRIG have et forhold med en der ryger hver dag, eller ryger i mit barns nærvær, eller mit for den sags skyld. 

De venner der kommer i vores hjem, som ryger dagligt, ryger en enkelt efter 21.00 med dem selv, min mand er aldrig påvirket omkring vores børn. Hvis han ryger er den 4 gange om året med, folk der ligesom ham selv ikke har et misbrug.

Jeg selv hverken drikker eller ryger, et valg jeg har taget for mange år siden. Vil ikke dømme dine venner, eller omgangskreds. De folk der ryger dagligt, er der sjældent noget effekt på, er min erfaring, og hvad de gør med deres liv er deres sag, så længe de ikke er påvirket i forbindelse med interaktion med vores børn. Men gør de det, som i dit tilfælde så kan du ikke se dem i under deres tag, jeg har altid mødt respekt for mine regler, og det tror jeg også du vil. Det er ikke dig den er gal med, det er faktisk dem der har et problem, du passer på dit barn.

Hvis du sætter et ultimato for dit mand, så sætter du et, du kan bære han ikke kan holde, også er det ud af vagten. Kærlighed er mange ting, men det skal gå begge veje.

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Ja self ved jeg at mit barn ikke skal være sammen med sådanne folk, vi havde aftalt at de ALDRIG ville ryge når vi var der, men det gjorde de så.. Men nu ved jeg også bare hvem jeg skal holde mig langt væk fra!

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Wik skriver:

En ting er hvad din kæreste gør, når du og dit barn ikke er der, og har gjort. Han svigter totalt din tillid.  

Der SKAL være andre boller på suppen når I har jeres barn med, og din mand er nød til at tage det ansvar du tager ved at holde dig frisk i hovedet. Jeg (desværre) meget erfaring med mænd og folk der ryger hash, både dem der ryger hver dag og dem der ryger i ny og næ.

Tillid og ærlighed, samt helt klare retningslinjer er det eneste der får det til at fungere for mig. Jeg vil ALDRIG have et forhold med en der ryger hver dag, eller ryger i mit barns nærvær, eller mit for den sags skyld. 

De venner der kommer i vores hjem, som ryger dagligt, ryger en enkelt efter 21.00 med dem selv, min mand er aldrig påvirket omkring vores børn. Hvis han ryger er den 4 gange om året med, folk der ligesom ham selv ikke har et misbrug.

Jeg selv hverken drikker eller ryger, et valg jeg har taget for mange år siden. Vil ikke dømme dine venner, eller omgangskreds. De folk der ryger dagligt, er der sjældent noget effekt på, er min erfaring, og hvad de gør med deres liv er deres sag, så længe de ikke er påvirket i forbindelse med interaktion med vores børn. Men gør de det, som i dit tilfælde så kan du ikke se dem i under deres tag, jeg har altid mødt respekt for mine regler, og det tror jeg også du vil. Det er ikke dig den er gal med, det er faktisk dem der har et problem, du passer på dit barn.

Hvis du sætter et ultimato for dit mand, så sætter du et, du kan bære han ikke kan holde, også er det ud af vagten. Kærlighed er mange ting, men det skal gå begge veje.

Tak for dit svar. Jeg har hellere aldrig selv rørt det eller kommer til det, har ikke haft noget imod folk der gør det i ny og næ, så længe det ikke er når jeg er der, men de kender min holdning til det og vi har aftalt lige fra start af at det ikke forgår foran mig og slet ikke foran vores barn! jeg blev bare så skuffet og ked, fordi jeg sidder der med mit barn, foran sådanne typer! er skuffet over at jeg overhovedet tog med, kunne næsten ha set det komme, men nøj jeg er skuffet.... 

Og jeg ved de er røvligeglad over de har gjort det og de ved sikkert ikke jeg er skide sur og skuffet og værst af alt så prøver de at få et barn'!! 

Anmeld

4. maj 2013

Musen5

Havde det været mig havde jeg pakket min datter og mine ting og sagt fuc... Dig til kæresten.

det er i mine øjne utilgiveligt at gøre det han har gjort her. Og ville dertil seriøst overveje at cutte forbindelsen til det vennepar. Der er grænser for hvad du og din datter skal stå model til og i min verden ville grænsen være nået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.