En ting er hvad din kæreste gør, når du og dit barn ikke er der, og har gjort. Han svigter totalt din tillid.
Der SKAL være andre boller på suppen når I har jeres barn med, og din mand er nød til at tage det ansvar du tager ved at holde dig frisk i hovedet. Jeg (desværre) meget erfaring med mænd og folk der ryger hash, både dem der ryger hver dag og dem der ryger i ny og næ.
Tillid og ærlighed, samt helt klare retningslinjer er det eneste der får det til at fungere for mig. Jeg vil ALDRIG have et forhold med en der ryger hver dag, eller ryger i mit barns nærvær, eller mit for den sags skyld.
De venner der kommer i vores hjem, som ryger dagligt, ryger en enkelt efter 21.00 med dem selv, min mand er aldrig påvirket omkring vores børn. Hvis han ryger er den 4 gange om året med, folk der ligesom ham selv ikke har et misbrug.
Jeg selv hverken drikker eller ryger, et valg jeg har taget for mange år siden. Vil ikke dømme dine venner, eller omgangskreds. De folk der ryger dagligt, er der sjældent noget effekt på, er min erfaring, og hvad de gør med deres liv er deres sag, så længe de ikke er påvirket i forbindelse med interaktion med vores børn. Men gør de det, som i dit tilfælde så kan du ikke se dem i under deres tag, jeg har altid mødt respekt for mine regler, og det tror jeg også du vil. Det er ikke dig den er gal med, det er faktisk dem der har et problem, du passer på dit barn.
Hvis du sætter et ultimato for dit mand, så sætter du et, du kan bære han ikke kan holde, også er det ud af vagten. Kærlighed er mange ting, men det skal gå begge veje.