Så skete det f...... igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Diana...

Jeg har 2 katte og en hund og jeg elsker dem så højt men der er inge af dem der skal rive el bide Lucas så bliver de aflivet. 

Men Jeg tror altså os det ville hjælpe at den blev ude kat... 

Knus Diana som havet aflivet den i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Mathilde

BellaT skriver:

Det vil helt sikkert hjælpe at hun bliver en udekat. Det tror jeg ihvertfald.
Det er leg og jagt for katten. Ikke ondskabsfuldt, men bare et instikt der er understimuleret, fordi katten ikke jager fugle og mus udendørs.
Har selv haft en kat der gjorde sådan og det hjalp at holde den ude om dagen.

Lige mine ord! Helt enig...

Anmeld

30. juni 2009

Henriette72

Mebach skriver:

Ja, jeg ved godt hvad jeg ville gøre.
(mangler skyder-smiley)

Ha ha ja den mangler en gang i mellem

Men ja, jeg havde bestilt tid til aflivning med det samme, allerede 1. gang. Hvis de har gjort det en gang, kan de gøre det igen.

Anmeld

1. juli 2009

lonemus

Nå, en lille opdatering!

Vi har nu lavet vores indekat til udekat...hun fik loppemiddel i går og morges lukkede jeg hende ud.....hun har været ude lige siden og kommer så ind en gang imellem
Jeg bryder mig ikke vildt meget om det, da jeg jo helst vil have hende inde. Men det er enten det eller en aflivning, hvilket jeg osse har svært ved...at slå et dyr ihjel pga dets naturlige jagtinstinkt.
Jeg vil dog holde hende væk fra børnene og se om hun ikke får styret sin jagt udenfor. Hvis det ikke ændrer sig, ja.....så må vi sælge hende!!

Lone

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lonemus skriver:

Nå, en lille opdatering!

Vi har nu lavet vores indekat til udekat...hun fik loppemiddel i går og morges lukkede jeg hende ud.....hun har været ude lige siden og kommer så ind en gang imellem
Jeg bryder mig ikke vildt meget om det, da jeg jo helst vil have hende inde. Men det er enten det eller en aflivning, hvilket jeg osse har svært ved..
. at slå et dyr ihjel pga dets naturlige jagtinstinkt.
Jeg vil dog holde hende væk fra børnene og se om hun ikke får styret sin jagt udenfor. Hvis det ikke ændrer sig, ja.....så må vi sælge hende!!

Lone

Enig - katten er ikke ond eller syg fordi den river en gang om året... Og den er heller ikke nødvendigvis uegnet som familiekat heller...

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

lonemus skriver:

Nå, en lille opdatering!

Jeg bryder mig ikke vildt meget om det, da jeg jo helst vil have hende inde. Men det er enten det eller en aflivning, hvilket jeg osse har svært ved...at slå et dyr ihjel pga dets naturlige jagtinstinkt.

Lone

Uha jeg kan godt forstå du har det svært ved det, det havet jeg os da min dejlige lille babykat som havet været inde kat i næsten 2 år så blev ude kat PUHA men det var bare så godt for ham, og her et år efter har jeg det stadig rigtig svært ved det men han har fået det meget bedre så det bare dejligt nogen gange er han væk i 4 døgn PUHA der jeg godt nok nervøs men så han bare på vandre tur. 

Knus Diana som synes du helt klart har gjort det rigtige.

Anmeld

2. juli 2009

lonemus

Diana... skriver:

Uha jeg kan godt forstå du har det svært ved det, det havet jeg os da min dejlige lille babykat som havet været inde kat i næsten 2 år så blev ude kat PUHA men det var bare så godt for ham, og her et år efter har jeg det stadig rigtig svært ved det men han har fået det meget bedre så det bare dejligt nogen gange er han væk i 4 døgn PUHA der jeg godt nok nervøs men så han bare på vandre tur. 

Knus Diana som synes du helt klart har gjort det rigtige.

Tak, ja....det må jeg lære at acceptere............hun virker glad for det og er meget nysgerrig..indtil videre har hun kun været inde på vores grund, hun ser lidt sjov ud når hun går i græsset, det er jo virkelig meget nyt ;

Lone

Anmeld

2. juli 2009

AstridM

Jeg har haft kat hele mit liv og elsker katte MEN vi havde en der en gang angreb mig. Hende fik vi aflivet, fordi det var ikke første gang, men første voldsomme gang.

Jeg ville med det samme skaffe mig af med en kat der er agressiv, selvom jeg elsker katte højt.

Du kan jo ikke vide om det sker igen, eller om det er voldsommere næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.