Lidt trist idag.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

o1Mutte

Monica P skriver:

puhhaa en masse baby halløj, kan da godt forstå den rammer dig, men så må vi håbe jeres behandling hurtigt bærer frugt så i kan få en bebs

Monica 23+0

Ja synes det er helt vildt lige for tiden.. Det må være det forår.. Folk bliver kåde

Tak håber virkelig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

et-ønske

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

2 annoncerede deres graviditet på face den anden dag, 1 har født i dag, 2 har fået abort og 1 er lige blevet døbt.. Alt sammen er sket inden for omkring en uge.. Det er altså lige rigeligt for mig..

Synes der er for meget baby omkring mig... Sidder og snøfter.. Hvornår bliver det vores tur?

Hvad gør i når i har en hård dag?

Åhhhhh sender dig lige en krammer

Har selv en periode hvor jeg slet ikke kan se andet end babyer, barnevogne, store maver og annoncerede graviditeter

Jeg alt for Jer - det må snart være vores tur, os som venter med længsel på grund af forskellige fysiske udfordringer

2014 må bare være det år vi skal blive forældre

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

babywish13 skriver:

Åhhhhh sender dig lige en krammer

Har selv en periode hvor jeg slet ikke kan se andet end babyer, barnevogne, store maver og annoncerede graviditeter

Jeg alt for Jer - det må snart være vores tur, os som venter med længsel på grund af forskellige fysiske udfordringer

2014 må bare være det år vi skal blive forældre

Jeg krydser også ALT

Anmeld

1. maj 2013

Putomanen

Når det hele bliver lidt for meget, plejer jeg at prøve at undgå steder, som minder mig om børn og graviditet, så som facebook. Og så plejer jeg at lave en masse ting, som jeg kan lide, og rigtig forkæle mig selv. Og så minder jeg mig selv om, at jeg nok snart skal få det bedre igen.
Kæmpe

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

2 annoncerede deres graviditet på face den anden dag, 1 har født i dag, 2 har fået abort og 1 er lige blevet døbt.. Alt sammen er sket inden for omkring en uge.. Det er altså lige rigeligt for mig..

Synes der er for meget baby omkring mig... Sidder og snøfter.. Hvornår bliver det vores tur?

Årh kender det kun alt for godt. 

Har også måtte fjerne nogle 'venner' på face, fordi jeg simpelthen ikke kunne klare det mere øv hvor føler man sig frygtelig så, men man har bare ikke brug for det.

mit bedste råd er også at smække en god film på og så bare blive nusset godt igennem af kæresten. (Og med nusset igennem mener jeg  kun nusset igennem- selvom I selvfølgelig skal være velkomne til det andet også) 

Håber du føler dig lidt mere oven på i morgen

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

Årh kender det kun alt for godt. 

Har også måtte fjerne nogle 'venner' på face, fordi jeg simpelthen ikke kunne klare det mere øv hvor føler man sig frygtelig så, men man har bare ikke brug for det.

mit bedste råd er også at smække en god film på og så bare blive nusset godt igennem af kæresten. (Og med nusset igennem mener jeg  kun nusset igennem- selvom I selvfølgelig skal være velkomne til det andet også) 

Håber du føler dig lidt mere oven på i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.