Lidt trist idag.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
15 svar
6 synes godt om
1. maj 2013

o1Mutte

Ja har lidt en øv dag..

2 annoncerede deres graviditet på face den anden dag, 1 har født i dag, 2 har fået abort og 1 er lige blevet døbt.. Alt sammen er sket inden for omkring en uge.. Det er altså lige rigeligt for mig..

Synes der er for meget baby omkring mig... Sidder og snøfter.. Hvornår bliver det vores tur?

Hvad gør i når i har en hård dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

2 annoncerede deres graviditet på face den anden dag, 1 har født i dag, 2 har fået abort og 1 er lige blevet døbt.. Alt sammen er sket inden for omkring en uge.. Det er altså lige rigeligt for mig..

Synes der er for meget baby omkring mig... Sidder og snøfter.. Hvornår bliver det vores tur?

Vi plejer at tage ud at spise, se en film.. Og knalde hjernen ud når vi kommer hjem... 

Så er der ladet op.. 

Anmeld

1. maj 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

Kender følelsen

Det må snart være vores tur

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Vi plejer at tage ud at spise, se en film.. Og knalde hjernen ud når vi kommer hjem... 

Så er der ladet op.. 

Vi skal ud og spise fredag.. Men tror jeg kalder manden ind og så må vi igang med at lave nogle hjemmelavede burgere og så sætte en god film på, og bare nusse lidt..
Hader sådan nogle dage her, jeg har normalt 'svært' ved at græde, men når det har noget med baby at gøre er mine øjne som et sprinklersystem

Men tak for dine forslag Hvordan har du det?

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Kender følelsen

Det må snart være vores tur

Ja det kan simpelthen ikke passe andet..

Anmeld

1. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Vi skal ud og spise fredag.. Men tror jeg kalder manden ind og så må vi igang med at lave nogle hjemmelavede burgere og så sætte en god film på, og bare nusse lidt..
Hader sådan nogle dage her, jeg har normalt 'svært' ved at græde, men når det har noget med baby at gøre er mine øjne som et sprinklersystem

Men tak for dine forslag Hvordan har du det?

Har lidt smerter ón and off.. Men ikke noget blod.. Så det må jeg jo tage som et godt tegn.. 

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Har lidt smerter ón and off.. Men ikke noget blod.. Så det må jeg jo tage som et godt tegn.. 

Det er nok det berømte ''murren'' du mærker Hvordan det så end føles

Hvornår skal du til scanning?

Anmeld

1. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Det er nok det berømte ''murren'' du mærker Hvordan det så end føles

Hvornår skal du til scanning?

D. 13/5.. 

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

D. 13/5.. 

Uhh det snaart..
Er der en chance for at der er to? Kan ikke lige huske om jeg har set det nogen steder

Anmeld

1. maj 2013

Troldemommi

o1Mutte skriver:

Ja har lidt en øv dag..

puhhaa en masse baby halløj, kan da godt forstå den rammer dig, men så må vi håbe jeres behandling hurtigt bærer frugt så i kan få en bebs

Monica 23+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.