ufrivillig hårvækst :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Maja88

jeg har også øget hårvækst ved graviditet men ikke så meget... dit såkaldte pikslips er ikke et pikslips men den hedder et eller andet fancy med N man får ved sin graviditet... ved nogen er den meget synlig.. nogen ikke,.. nogen går den kun til navlen, mens andre hele vejen op....

men altså jeg barberer der hvor jeg ikke synes der skal være hår... køsndele og arme+ ben... men resten lader jeg værre eller synes jeg bare det biver forværet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

salix

jeg kender ikke hårproblemet fra mig selv... men som tidliger elgigant medarbejder kan jeg fortælle at der altid er 30 dags retur ret hvis en vare købt ved elgiganten ikke lever op til dine ønsker OGSÅ selvom det er pakket ud og brugt... ( med mindre de har ændret det inde for de sidste 8 mdr )

Anmeld

1. maj 2013

Trekløver(:

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

Jeg oplever også øget hårvækst i min graviditetDet skal du ikke være flov over 

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

Anonym skriver:

lægen fortalte bare at man engang kunne få det betalt og laserfjernet, men det kan man ikke mere, så der var ikke noget at gøre. men ja den laser fra el giganten virker bare lidt for godt til at være sandt, og det er rigtig mange penge hvis den ikke virker:/

ja det har jeg også hørt engang, men ja det vist ved at være nogle år siden at det blev fjernet. og dengang havde jeg ikke så synlige problemer da jeg var på ppiller, der findes jo også klinikker hvor man kan blive laser behandlet, men aner ikke hvad det koster, ville nu også foretrække at gøre det selv. men ja den fra elgiganten virker for god til at være sand. men hvis den virker såå skal jeg dutme have fat i sådan en om et halvt års tid

Anmeld

1. maj 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

Jeg fik også øget hårvækst (især i ansigtet ) i graviditeten og det er helt normalt, hos de fleste inklusiv mig selv forsvinder det igen når man har haft sin første menstruation efter fødslen.

Jeg var nemlig også til lægen med mit da jeg stadig havde det 4 mdr. efter jeg havde født, men hun sagde jeg lige skulle vente til jeg havde haft menstruation første gang, så var min hormon spejl (eller hvad dælan hun kaldte det) i orden igen. og ganske rigtig nærmest fra den ene dag til den anden faldt det af.

Kan godt forstå du synes det er rigtig træls, men det kan sagtens gå i sig selv igen senere. tålmodighed.

Anmeld

1. maj 2013

norenberg

Anonym skriver:

lægen fortalte bare at man engang kunne få det betalt og laserfjernet, men det kan man ikke mere, så der var ikke noget at gøre. men ja den laser fra el giganten virker bare lidt for godt til at være sandt, og det er rigtig mange penge hvis den ikke virker:/

Man kan skam stadig få laser behandling betalt det får jeg.....har fået det løbende de sidste 3 år....

Anmeld

1. maj 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Det er altså normalt man får ekstra hår og gerne mørke hår når man er gravid. Jg havde også pikslips og fik også mørke hår rundt om brystvorterne. Idet hele taget fik jeg meget mørke hår alle mulige steder. Det forsvinder igen når du har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.