ufrivillig hårvækst :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.961 visninger
16 svar
6 synes godt om
1. maj 2013

Anonym trådstarter

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

PIS OS den skulle have været ano ENDNU MERE KED AF DET; hvordan sletter man

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

har selv samme problem jeg har så godt nok pco men det er blevet meget mere voldsomt her efter jeg er blevet gravid, og mine hår er kulsorte
og jeg kan ikke tåle at vokse eller barbere mig da jeg får røde knopper, og gud hvor er det bare ucharmerende.
Jeg har selv tænkt på den laser, synes bare det mange penge hvis det ikke virker

håber der andre som kan komme med et godt råd, jeg lytter også gerne

Anmeld

1. maj 2013

Mumto3

Tag det helt roligt! Det er en af bivirkningerne ved at være gravid som man ikke høre så meget om. Det forsvinder igen når du har født.

Anmeld

1. maj 2013

miig1989

Skriv til.en.admin

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

ved ikke hvordan man sletter, men synes ikke noget du skal være flov over på den måde, jeg tænker vi er nogle stykker herinde som har det samme problem, ihvertfald dem som også har pco

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Tag det helt roligt! Det er en af bivirkningerne ved at være gravid som man ikke høre så meget om. Det forsvinder igen når du har født.

men jeg havde det også før synes bare det er blevet værre:/ hvor er det bar pinliiiiigt at det ikke blevet anonymt :O

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

ved ikke hvordan man sletter, men synes ikke noget du skal være flov over på den måde, jeg tænker vi er nogle stykker herinde som har det samme problem, ihvertfald dem som også har pco

jamen bare jeg havde pco, så kan man vel få noget medicin?

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

jamen bare jeg havde pco, så kan man vel få noget medicin?

det ved jeg faktisk ikke, det eneste som jeg har fået at vide er at tage p piller men det jeg ikke just interesseret i engang når jeg har født. Kan godt forstå du måske gerne vil have en grund til det, men tror ikke det gør nogen forskel om du har hårvækst af dig selv eller pga pco med hensyn til medicinering. Det er jo lige så uønsket for os begge.
Prøv at snakke med din læge engang, det vil jeg ihvertfald gøre for at høre om man kan få et andet præperat efter fødslen.

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

det ved jeg faktisk ikke, det eneste som jeg har fået at vide er at tage p piller men det jeg ikke just interesseret i engang når jeg har født. Kan godt forstå du måske gerne vil have en grund til det, men tror ikke det gør nogen forskel om du har hårvækst af dig selv eller pga pco med hensyn til medicinering. Det er jo lige så uønsket for os begge.
Prøv at snakke med din læge engang, det vil jeg ihvertfald gøre for at høre om man kan få et andet præperat efter fødslen.

lægen fortalte bare at man engang kunne få det betalt og laserfjernet, men det kan man ikke mere, så der var ikke noget at gøre. men ja den laser fra el giganten virker bare lidt for godt til at være sandt, og det er rigtig mange penge hvis den ikke virker:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.