ufrivillig hårvækst :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.961 visninger
16 svar
6 synes godt om
1. maj 2013

Anonym trådstarter

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Anonym trådstarter

er der andre der har ufriviilig hårvækst... jeg er så ked af mit og lægen siger der er ikke andet end at vokse. Har dog tænkt på at købe den laser man kan få i el giganten, men vil vente til min graviditet er slut, jeg synes bare det er blevet værre her i graviditeten. Jeg har sorte hår rundt om brystvorterne, "pikslips" og mit kønshår går rigtig langt ned af benene, jeg føler mig så ukvindelig og ulækker:/ jeg har ikke engang PCO, så forstår ikke hvorfor det skal være der :/ Hvad gør i andre ved det :O

PIS OS den skulle have været ano ENDNU MERE KED AF DET; hvordan sletter man

Anmeld

1. maj 2013

BigHope13

har selv samme problem jeg har så godt nok pco men det er blevet meget mere voldsomt her efter jeg er blevet gravid, og mine hår er kulsorte
og jeg kan ikke tåle at vokse eller barbere mig da jeg får røde knopper, og gud hvor er det bare ucharmerende.
Jeg har selv tænkt på den laser, synes bare det mange penge hvis det ikke virker

håber der andre som kan komme med et godt råd, jeg lytter også gerne

Anmeld

1. maj 2013

Mumto3

Tag det helt roligt! Det er en af bivirkningerne ved at være gravid som man ikke høre så meget om. Det forsvinder igen når du har født.

Anmeld

1. maj 2013