Renlig om dagen, og nu også nat, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

bøllen

skovrup skriver:

min søn er 1 år og 11 mdr og har været renlig om dagen siden han var 1 år og 7 mdr.

Han har ble på når han sover, da han ikke vågner for at komme på potten og derfor tissede i bleen om natten.

Vi brugte stofbleer til han ikke ville have bleen på om dagen, så skiftede vi til engangsbleer.

Nu har han næsten en måned ikke tisset i bleen når han sov, han har selv bedt om at komme på potten så snart han vågnede om morgenen og når han har sovet til middag beder han selv om at komme på potten når han er klar.

Han har ikke tisset i bleen når han sov andet end én gang i løbet af den sidste måned.

Men hvornår er han klar til at smide bleen helt? Hvor lang tid lod du dit barn have tisfri ble på før du helt smed den?

Håber nogen har noget erfaring 

jeg ville nok sige nu, selv om han jo ikke er så gammel. Men hvis bleen er tør om natten ( i længere periode ) og han selv styre potten . Så ville jeg tage den af. Smid et vådligger lagen under lagnet . 

Syntes det er vildt flot af din dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mom In The Making skriver:

haha.. ja okay, så kan jeg godt se det kan blive lidt omstændigt, men jeg tror nu bare jeg havde satset, og ja, et vådliggerlagen er jo heller ikke en dum ide.

Havde især taget chancen nu når han direkte er generet af bleen? hvad er det for et mærke i bruger? min datter kan nemlig ikke tåle pampers og bliver rød af bare at have dem på.

Vi bruger dem fra Kvickly som er astma allergi mærket og Svane mærket. Han er helt rød Bbagi,  det ser ubehageligt ud...  tror jeg vil købe et våd ligger lagen og ligge under rulle madrassen,  os så droppe bleen om natten også,  da han ikke selv vil have den på heller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.