Pägen skriver:
Hvor meget går du op i økologi, sundhed og velvære?
Forklar gerne hvad du gør for at gøre din hverdag mere økologisk og sund.
Bruger du kun økologiske madvare?
Går i kun i økologisk tøj?
Spiser du sundt, uden at det er økologisk?
Træner du meget?
Bruger I parfume i nogle ting men ikke i nogle bestemte ting?
Hvordan slapper du af efter en hård dag?
Er nysgerrig 
Hvor meget går du op i økologi, sundhed og velvære?
Jeg går op i sundhed og velvære, men ikke økologi. Jeg er fuldt klar over, at økologi har en lang række fordele, men anser dog ikke økologi som værende den optimale løsning på alle problemer. Personligt har jeg også en stram økonomi, jeg er begrænset af. Tingene forholdt sig muligvis anderledes, hvis der var plads til det i budgettet.
Bruger du kun økologiske madvare?
Spørgsmålet kan forstås på to måder. Bruger jeg 100% økologiske fødevarer? Nej. Bruger jeg kun fødevarer af mulige økologiske varer? Stort set.
Går i kun i økologisk tøj?
Nej.
Spiser du sundt, uden at det er økologisk?
Hovedsageligt ja. Jeg er ingen helgen i forhold til sundhed, men mener selv, at jeg spiser fornuftigt.
Træner du meget?
Jeg træner 2-3 gange om ugen, hovedsageligt styrke, da konditionstræning keder mig! Derudover bestræber jeg mig på at gå en del - ikke trænin, men fysisk aktivitet.
Bruger I parfume i nogle ting men ikke i nogle bestemte ting?
Ja. Der er parfume i min shampoo, balsam, creme, sæbe og opvaskemiddel, men ikke i vaskepulver og skyllemiddel - de er begge svanemærket. Deodoranten er iøvrigt også parfumefri. Bruger sjældent andre produkter og parfume.
Hvordan slapper du af efter en hård dag?
Ser tv, hygger med min kæreste og kattene, lægger hoved lidt på puden, håndarbejde, stener på nettet 
Håber ikke svaret virker for surt/kontant, er bare lidt træt, men havde lyst til at svare. Også selvom jeg ikke går op i økologi