Pis os. Hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Diana2013

Dianabk skriver:

Så kontakt jeres tillidsmand. Bare sørg for at have en bisidder med. Tro mig det er vigtigt. Ring til FOA hvis du ikke ved hvem der er, de kan oplyse dig om det, samt give dig Tlf nr.

Håber på det bedste.

Ikke alle steder er der en tillids mand, hos os har vi ingen da ingen gider være det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Diana2013

I må undskyld, men har brug for at være anonym..

sagen er den at jeg er kaldt til samtale imorgen og er rimelig sikker på at det er en fyring. 

Jeg kan godt li mit arbejde og har været der i 6 måneder. 

De har ansat en "bag min ryg" som er igang med at lære min rute at kende . 

(Kører Hjemmepleje)

jeg har for 2 måneder siden meldt mig i a-kasse.. 

Mit spørgsmål er; hvad gør jeg lige hvis jeg bliver fyret? Rent økonomisk?? Jeg er ikke gift. Jeg har allerede skrevet ansøgninger til nye stillinger. Er forberedt på det værste! 

Fejl

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du lyst til at fortælle, hvad det endte med?

Jeg blev fyret ..

Anmeld

6. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg blev fyret ..

Det er jeg ked af at høre, håber du finder noget nyt, du virkelig bliver glad for.

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er jeg ked af at høre, håber du finder noget nyt, du virkelig bliver glad for.

Dagen efter fyringen var jeg ude med en masse ansøgninger, på plejecentere og i hjemmeplejen samt handicapcentere. Samme dag blev jeg ringet op og kom til samtale dagen efter hvor jeg fik jobbet. 

På lørdag rejser vi til kreta og starter nyt arbejde 2 dage efter vi kommer hjem sådan! Så nyder min ferie nu

Anmeld

6. maj 2013

Maja88

DianaBaastrup skriver:

Ikke alle steder er der en tillids mand, hos os har vi ingen da ingen gider være det ?

så er det da bare at håbe de ikke fyrer nogen mens de ikke har en tillidsmand,, det kan koste dem dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.