Nogle som kender til regler for elever?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Maja88

Maja_4000 skriver:

Ja, det er også for dumt at jeg ikke har fået gjort det :s og hvis han begyndte på sådan noget, var jeg skredet :p hehe

Men lige nu er din eneste mulighed nok at arbejde..

Men altså min mand ville give en fridag i følgende uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

ano14316

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke meldt mig god i en fagforening endnu

synes overhovedet ikke godt om.. kan du så komme i sving..  

Hvis du melder dig ind i fødevareforbundet koster det dig kun 30 kr om måneden så længe du er elev/lærling

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Maja88 skriver:

Men meld dig ind i morgen... du kan jo trække det fra i skat og du får det jo billigere som elev

Anmeld

29. april 2013

ano14316

ano14316 skriver:

synes overhovedet ikke godt om.. kan du så komme i sving..  

Hvis du melder dig ind i fødevareforbundet koster det dig kun 30 kr om måneden så længe du er elev/lærling

Og du har gratis A-kasse..  meld dig ind med det samme og ring om en uge.. 

Anmeld

29. april 2013

Maja_4000

Maja88 skriver:

LJe

Det får jeg jo også normalt .. Men når jeg er på skoleophold kan jeg jo ikke bare holde fri

Min kæreste siger at han tror jeg er blevet meldt ind automatisk .. Så det må jeg lige undersøge :b

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Maja_4000 skriver:

Det får jeg jo også normalt .. Men når jeg er på skoleophold kan jeg jo ikke bare holde fri

Min kæreste siger at han tror jeg er blevet meldt ind automatisk .. Så det må jeg lige undersøge :b

Det er du ikke

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Maja_4000 skriver:

Såfår du jo en fridag i den anden ende

Anmeld

29. april 2013

Maja88

Maja_4000 skriver:

Jeg skal på 1. hovedforløb i næste uge .. Jeg har hele tiden gået udfra at jeg (selvfølgelig) ikke skulle arbejde weekends når jeg var i skole, da det jo tæller for 37 timer ..
Men nu har jeg så opdaget at mester bare går ud fra at jeg kommer! Jeg for overarbejde for det, så jeg tjener jo LIDT (elevløn er ikke særlig høj) på det.. Men jeg har ærlig talt ikke lyst .. Når jeg arbejder weekends normalt har jeg fri nogle hverdage i stedet .. Det får jeg jo ikke på skolen .. Og jeg NYDER de fridage med Caroline ..

Er der nogle som kender til reglerne? Kan jeg nægte at komme ind eller hvordan?

Jeg er forresten slagterelev med speciale i delikatesse

Forventer han du kommer hver weekend eller kun din arbejdsweekend..??

For forventer weekend kører han dig allerede rundt

Anmeld

30. april 2013

Maja_4000

Maja88 skriver:

MNexxd

Forventer han du kommer hver weekend eller kun din arbejdsweekend..??

For forventer weekend kører han dig allerede rundt

Nej nej .. Kun mine almindelige arbejdsweekends .. Som er hver tredje :p

Anmeld

30. april 2013

ekebiv

Da jeg var i lære som kok skulle man IKKE arbejde weekends, heller ikke de weekender man normalt ville ha arbejdet. Som kokke elev er du ude af vagtplanen i skoleperioden og sådan er det!! Mon ikke det er det samme som slagter tænker jeg. At mester så mener noget andet er jo ikke noget nyt, de er sgu så kloge han har selvfølgelig lov til at spørge dig og du har lov til at sige til og fra alt efter om du har overskud/lyst eller ej. Jeg arbejdede ikke når jeg var på skole men det gjorde den anden elev ind imellem (hun havde ingen børn og var kun sig selv).

Jeg var selv et sted hvor de udnyttede os så jeg havde stor glæde af elevoverenskomsten som næsten blev min bibel men få dig meldt ind i NNF så hurtigt som muligt, de vil garanteret gerne hjælpe dig selvom du er helt nyt medlem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.