Jeg mangler glæden ved at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Anonym trådstarter

dola skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men ved at mødrehjælpen har gode tilbud til en som dig i københavn, altså bosteder til enlige unge mødre som har brug for hjælp i det daglige og det at få dagligdagen til at hænge sammen. Og ikke mindst få en uddannelse. Det er ikke en hævet pegefinger, men mest ment som et godt råd.
Måske du skulle overveje det, for at komme "videre" i dit liv, så du ikke finder flere "forkerte" mænd og får hjælp til alle de tanker du går med..

En kæmpe krammer og opigtige ønsker om at det hele nok skal gå for dig!

http://www.alexandrakollegiet.dk/

Jeg ved jeg ikke finder flere forkerte nu, fordi jeg er blevet så klog på mig selv og hvad jeg ikke vil finde mig i ... det går galt når jeg glemmer at lytte til min mavefornemmelse, som de her par måneder.

Det hele skal nok gå
Jeg har en HF , så skal ind på en videregående uddannelse engang, hvilket nok kræver en flytning, men det tager jeg til den tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

skatja

Anonym skriver:

Jeg har LIGE sagt at han skal flytte ogat jeg ikke vil være sammen med ham mere.

Hvad abort angår.. hmm... er 8+5 nu.
Første lægeundersøgelse er imorgen.
Har næsten købt alt babyudstyr, fordi jeg havde besluttet mig for at få det her barn. Jeg tror godt jeg kan være alenemor til 2 og har et håb om at kunne samarbejde med faren som ven til den tid.
Jeg tror ikke jeg ville kunne få en abort, når jeg allerede er mor og det er et live jeg skal fravælge. Et hjerte der banker... det ville gå imod mine værdier.

Faren til det barn jeg allerede har, er også en dårlig far og han står til at miste retten til samvær snart, så jeg ved hvordan udfaldet kan være, men når jeg har gennemlevet det scenarie og kigger på mit barn nu, og ser ham som den dejligste i verden, så ville jeg ikke kunne tænke "du skulle ikke ha været født".... så det ville være lidt dobbeltmoralsk at fjerne nr. 2 nu pga en frygt jeg har gennemlevet.

At fravælge min kæreste kommer til at give mig mere energi og overskud, det er jeg overbevist om.
Og alenemor til 2, det har vel også sine fordele. Hvis andre mødre kan, så kan jeg også. Og jeg er ung, så mon ikke der kommer den rigtige kæreste til mig en dag.

kæmpe kram til dig!!!

Hvor er det flot du har bedt ham om at flytte. jeg synes du gør det helt rigtige for dig og din søn og ikke mindst jeres nye familiemedlem

Mange gange held og lykke fremover, jeg er sikker på du nok skal klare den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.