GUF der bare siger sommer hjemme hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. juni 2009

Miamaja

Hvad spiser I om sommeren naar I rigtig skal hygge med noget sommer laekkert? Vis gerne med billeder

Herhjemme (ogsaa selvom man bor i USA) er det klart Danske pandekager med IS i eller smeltet chokolade - efter en dag med vand og sol der er traditionen. og det er kun om sommeren vi faar det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Tina2

Altså, han er simpelthen for lækker den bette trold:-)

Det allerbedste jeg kan få om sommeren og som jeg har gnasket i stor stil idag, er at gå ud i min køkkenhave og spise ærter (som vi har mange af) Jeg ELSKER ærter:-)

Og drivhuset bugner af agurker og meget snart tomater og peberfrugter..... Så en god sommersalat lavet KUN med ting fra haven, det er bare det bedste jeg kan få:-)

Anmeld

30. juni 2009

Miamaja

Tina2 skriver:

Altså, han er simpelthen for lækker den bette trold:-)

Det allerbedste jeg kan få om sommeren og som jeg har gnasket i stor stil idag, er at gå ud i min køkkenhave og spise ærter (som vi har mange af) Jeg ELSKER ærter:-)

Og drivhuset bugner af agurker og meget snart tomater og peberfrugter..... Så en god sommersalat lavet KUN med ting fra haven, det er bare det bedste jeg kan få:-)

eeej, hvor lyder det ogsaa skont tina. du maa liige gore mig en tjeneste og skynde dig ud og tage et billede af din dejlige kokkenhave og laegge et billede ind!!

Anmeld

30. juni 2009

Munder

Jeg er klart med på ærterne...desværre har vi ingen køkkenhave....måske skulle jeg sætte manden igang

Ellers er jorbær og kirsebær også indbegrebet af sommer her.....og grill på terassen.....og koldskål..... Uhhh der er mange gode ting ved sommer

Anmeld

30. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Mig og min datter elsker kirsebær, kiks, kage, melon og lækker multi juice. Gerne det hele på en gang.

Anmeld

30. juni 2009

Cris

Gazpacho med hvidløgs smør flytes/boller!!!! Hmmm det er bare det bedste om sommeren, selv om jeg fryser lidt om sommeren i DK  men det er noget der hører til sommer hos os! (jeg startede traditioned som kom fra Spanien hehe)

Anmeld

30. juni 2009

Bastian

Majskolber, nye danske kartofler, jordbær, ærter, kirsebær...

Det er sjovt, at I spiser pandekager som en sommerting! Jeg forbinder det mest med en kold vinterdag, for jeg synes det er lidt for varmt at stå over en varm stegepande.

Anmeld

30. juni 2009

xx

Jordbær, hindbær, brombær, vandmelon, nektariner/ferskner, ærter og nye kartofler   MUMS!!

Vi laver nogle store fade med alle mulige lækre frugter som bliver stillet på bordet så vi alle bare kan guffe løs. Det er simpelthen for lækkert  

Så griller vi selvfølgelig også en hel del.....nåh ja....og så er der selvfølgelig også lige koldskål...

JEG ELSKER SOMMER!!!!  

Anmeld

30. juni 2009

Mira0911

Vi spiser masser af koldskål... Synes det er alt for varmt at stå og lave varmt mad...

Anmeld

30. juni 2009

LotteGabriella

Miamaja skriver:

Hvad spiser I om sommeren naar I rigtig skal hygge med noget sommer laekkert? Vis gerne med billeder

Herhjemme (ogsaa selvom man bor i USA) er det klart Danske pandekager med IS i eller smeltet chokolade - efter en dag med vand og sol der er traditionen. og det er kun om sommeren vi faar det

Vores favorit-sommerspise er koldskål og jordbær i forskellige udgaver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.