Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina2 skriver:Altså, han er simpelthen for lækker den bette trold:-)Det allerbedste jeg kan få om sommeren og som jeg har gnasket i stor stil idag, er at gå ud i min køkkenhave og spise ærter (som vi har mange af) Jeg ELSKER ærter:-)Og drivhuset bugner af agurker og meget snart tomater og peberfrugter..... Så en god sommersalat lavet KUN med ting fra haven, det er bare det bedste jeg kan få:-)
Jordbær, hindbær, brombær, vandmelon, nektariner/ferskner, ærter og nye kartofler MUMS!!Vi laver nogle store fade med alle mulige lækre frugter som bliver stillet på bordet så vi alle bare kan guffe løs. Det er simpelthen for lækkert Så griller vi selvfølgelig også en hel del.....nåh ja....og så er der selvfølgelig også lige koldskål...JEG ELSKER SOMMER!!!!
Miamaja skriver:Hvad spiser I om sommeren naar I rigtig skal hygge med noget sommer laekkert? Vis gerne med billederHerhjemme (ogsaa selvom man bor i USA) er det klart Danske pandekager med IS i eller smeltet chokolade - efter en dag med vand og sol der er traditionen. og det er kun om sommeren vi faar det
Vores favorit-sommerspise er koldskål og jordbær i forskellige udgaver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128