Sådan lidt spænding fra morgenen af.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Putomanen

babywish13 skriver:

Latteren varede temmelig kort da jeg kom på arbejde blev jeg rigtig ked af det. Tror lige at "forskrækkelsen" skulle lægge sig, før jeg egentlig følte efter.
Skulle have haft min mens senest den 30/4 og er ikke dukket op endnu.... Har lige taget en graviditetstest og den er bragende negativ Føler ikke at jeg har tænkt så meget over at den skulle komme, så min krop skulle holde den væk.... Men ved ikke om det er det

Har, som nogle ved pco, og de sidste 3 måneder fået min mens nærmest på klokkeslet. Bliver pisse nervøs.... Hvorfor bliver den nu væk Skal jeg mon igang med en ny hormonbehandling - har fået pergotime siden oktober 2012 - blev sat op i dosis i marts 2013, og har herefter testet positiv på æl. Fik lavet en kikkertoperation i marts, og der er fin passage i æggelederne, og alt var ellers som det skulle være

hvad f...... sker der med min krop Del gerne alle jeres gode råd

Havde du ikke æl omkring d 20 april? Forventet mens dag er 14 dage efter æl, så måske er der et par dage endnu?
Får du nogen medicin nu? Jeg plejer at få lutinus, og det skyder gerne min mens et par dage.
Jeg håber, at din negative test bliver positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

et-ønske

Putomanen skriver:

Havde du ikke æl omkring d 20 april? Forventet mens dag er 14 dage efter æl, så måske er der et par dage endnu?
Får du nogen medicin nu? Jeg plejer at få lutinus, og det skyder gerne min mens et par dage.
Jeg håber, at din negative test bliver positiv

Jo æl den 20/4 - men er en sen ægløser iflg min gyn Så jeg har egentlig regnet med 10 dage efter æl, at der skulle komme mens Hold nu fast jeg synes det er forvirrende..............
Håber du har ret at der stadig er en lille chance - min mand har godt nok sagt at jeg ikke må teste før på mandag med min tålmodighed??

Jeg har sådan en mærkelig tyngde i mine bryster, og de er ømme indimellem, har kvalme on/off - som jeg husker det med min datter Men har nok indstillet mig på at min pco er gået grassat igen

Anmeld

1. maj 2013

Putomanen

babywish13 skriver:

Jo æl den 20/4 - men er en sen ægløser iflg min gyn Så jeg har egentlig regnet med 10 dage efter æl, at der skulle komme mens Hold nu fast jeg synes det er forvirrende..............
Håber du har ret at der stadig er en lille chance - min mand har godt nok sagt at jeg ikke må teste før på mandag med min tålmodighed??

Jeg har sådan en mærkelig tyngde i mine bryster, og de er ømme indimellem, har kvalme on/off - som jeg husker det med min datter Men har nok indstillet mig på at min pco er gået grassat igen

Jeg ved at det er så nemt sagt, og svært gjort, men forsøg ikke at trække dig selv for langt ned. Du ved ikke noget endnu, og desværre kan kroppen spille én en masse pus.
Der går ca 5-7 dage fra æl, før ægget sætter sig fast, og så skal din krop nå at danne noget hcg. Så der er stadig håb

Anmeld

1. maj 2013

et-ønske

Putomanen skriver:

Jeg ved at det er så nemt sagt, og svært gjort, men forsøg ikke at trække dig selv for langt ned. Du ved ikke noget endnu, og desværre kan kroppen spille én en masse pus.
Der går ca 5-7 dage fra æl, før ægget sætter sig fast, og så skal din krop nå at danne noget hcg. Så der er stadig håb

Håbe håbe

Anmeld

1. maj 2013

Maria-s

en krammer til dig  og så en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.