Sådan lidt spænding fra morgenen af.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
14 svar
4 synes godt om
29. april 2013

et-ønske

Skal have min mens i denne uge.... Tænkte - jeg tager test, har haft lidt små kvalme, og ømme bryster.
Tager en test og glæden vil ingen ende tage manden går rundt med et bredt smil og jeg er lige ved at boble over - da testen giver en svag men positiv streg!!! Vi kan slet ikke fatte det....
Jeg tager en masse billeder af testen - for at vise den til Jer da jeg opdager at jeg har taget en æl-test for fanden!!!
Så klemmer jeg et par dråber ud, og tager en bragende negativ graviditets test...... Øv øv!!
Men heldigvis kan vi grine af det, selvom snerten af skuffelse gnaver lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

MariaKyedDK

babywish13 skriver:

Skal have min mens i denne uge.... Tænkte - jeg tager test, har haft lidt små kvalme, og ømme bryster.
Tager en test og glæden vil ingen ende tage manden går rundt med et bredt smil og jeg er lige ved at boble over - da testen giver en svag men positiv streg!!! Vi kan slet ikke fatte det....
Jeg tager en masse billeder af testen - for at vise den til Jer da jeg opdager at jeg har taget en æl-test for fanden!!!
Så klemmer jeg et par dråber ud, og tager en bragende negativ graviditets test...... Øv øv!!

Åh  forstår godt jeres skuffelse, det var da næsten også ubærligt.

fedt at i kan tage den på den måde som i gør og ser det sjove i situationen, selvom man kan blive så irriteret på sig selv...

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Argh, nej nej nej. Jeg får det helt skidt på jeres vegne over den skuffelse, I må føle! Dog er det vildt fedt at I kan grine af det! 

Jeg håber, din mens bliver væk, og du tester positiv PÅ EN GRAVIDITETSTEST én af dagene.  

Anmeld

29. april 2013

Faith

Neeeeeej da!!!!! Ej en skuffelse. Men lidt sjovt alligevel

Håber du snart kan lave en positiv GRAVIDITETSTEST!

Anmeld

29. april 2013

Putomanen

Øv, jeg kan godt forstå, at den stikker lidt. Det ville ellers have været en fantastisk gave sådan en mandag morgen.

Jeg håber, at du snart kan lave en fin positiv g-test

Anmeld

29. april 2013

Nessie

Æv altså, men godt I kunne holde humøret oppe alligevel 

Du må hellere lægge testene hver for sig, i æsker med stor skrift på, så du ikke tager fejl igen 

Anmeld

29. april 2013

CroQuis

Åh nej nej nej

Sikke ærgerligt, men dejligt i kan grine lidt af det bagefter

Anmeld

29. april 2013

Lisbeth1985

babywish13 skriver:

Åhh nej!! Det må ikke have været sjovt,da fejlen gik op for jer

Men hvor er det skønt,at i kan grine af det!

Anmeld

29. april 2013

M&N

babywish13 skriver:

Sikke en skuffelse! 

Op med humøret, i det mindste er der tid nok endnu til at få en ekstra streg på testen, vil krydse alt for det er sådan næste gang du tager en test.. 

(Dejligt at I kan grine af det)

Anmeld

1. maj 2013

et-ønske

Latteren varede temmelig kort da jeg kom på arbejde blev jeg rigtig ked af det. Tror lige at "forskrækkelsen" skulle lægge sig, før jeg egentlig følte efter.
Skulle have haft min mens senest den 30/4 og er ikke dukket op endnu.... Har lige taget en graviditetstest og den er bragende negativ Føler ikke at jeg har tænkt så meget over at den skulle komme, så min krop skulle holde den væk.... Men ved ikke om det er det

Har, som nogle ved pco, og de sidste 3 måneder fået min mens nærmest på klokkeslet. Bliver pisse nervøs.... Hvorfor bliver den nu væk Skal jeg mon igang med en ny hormonbehandling - har fået pergotime siden oktober 2012 - blev sat op i dosis i marts 2013, og har herefter testet positiv på æl. Fik lavet en kikkertoperation i marts, og der er fin passage i æggelederne, og alt var ellers som det skulle være

hvad f...... sker der med min krop Del gerne alle jeres gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.