Muligvis 3 dags feber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
18 svar
3 synes godt om
28. april 2013

Alexander&Lærke

OpdageT e til aften at min datter på 21 md havde fået små røde prikker i hoved og på dele af overkroppen hun har haft ón/ off feber siden natten til lørdag. 

Vi har været ude de meste af dagen idag så kan det måske skulles vinden/solen? 

nogen som har oplevede 3 dages feber og fortælle hvordan det så ud, må de komme i dp når der er prikker? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

SAL

Alexander&Lærke skriver:

OpdageT e til aften at min datter på 21 md havde fået små røde prikker i hoved og på dele af overkroppen hun har haft ón/ off feber siden natten til lørdag. 

nogen som har oplevede 3 dages feber og fortælle hvordan det så ud, må de komme i dp når der er prikker? 

Min dreng har lige haft det! MEGET høj feber onsdag-lørdag og søndag udslæt over det hele! det var osse sådan nogle prikker, ikke plamager...god bedring med hende!

Anmeld

28. april 2013

Tulipan

Så vidt jeg ved kommer udslettet først efter de 3 dages feber... Har hun haft feber for nyelig??

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Min egen har ikke haft det, men en dreng i hendes DP har lige haft det med høj feber og derefter udslæt som han IKKE måtte komme i dp med da det smitter i 3 dage (en udtalelse fra drengens læge).

Hvor vidt det er korrekt ved jeg selvfølgelig ikke 

Anmeld

28. april 2013

Pikku Myy

Alexander&Lærke skriver:

Min søn har haft tre-dagesfeber. Det var hvertfald hvad vagtlægen konkluderede over tlf'en, så det er selvfølgelig med en lille usikkerhed.

Først rigtig høj feber (første gang, hvorfor vi havde kontakt med vagtlæge), og så 2-3 dage senere røde prikker, primært på overkroppen. Prikkerne var "ligeligt" fordelt, og kunne ikke mærkes på huden.

Jeg ved ikke med institution.

God bedring

Anmeld

28. april 2013

Frejsmor

rikkeregnbue skriver:

Min egen har ikke haft det, men en dreng i hendes DP har lige haft det med høj feber og derefter udslæt som han IKKE måtte komme i dp med da det smitter i 3 dage (en udtalelse fra drengens læge).

Hvor vidt det er korrekt ved jeg selvfølgelig ikke 

Mon ikke lægen har ment de 3 dage hvor barnet har feber?

TS: Så vidt jeg ved skulle det ikke smitte når feberen er væk og det skulle derfor være sikkert at sende din datter afsted når hun har været feberfri i et døgn..  Men er du usikker på om det er 3 dages feber, så ville jeg da lige tage et smut til lægen med hende i morgen og få det tjekket..

Anmeld

28. april 2013

Alexander&Lærke

Anonym23 skriver:

Så vidt jeg ved kommer udslettet først efter de 3 dages feber... Har hun haft feber for nyelig??

Jeg fik skrevet forkert hun vågnede ned feber kl 01 natten til fredag havde feber hele natten, hele fredag og lørdag morgen så faldt den hen over lørdag men blusset op igen i går aftes, idag har hun ikke haft feber men været træt og her til aften er udslettet kommet så det er vel 2,5 døgn med feber inden udslettet. 

Anmeld

28. april 2013

Alexander&Lærke

Frejsmor skriver:

Mon ikke lægen har ment de 3 dage hvor barnet har feber?

TS: Så vidt jeg ved skulle det ikke smitte når feberen er væk og det skulle derfor være sikkert at sende din datter afsted når hun har været feberfri i et døgn..  Men er du usikker på om det er 3 dages feber, så ville jeg da lige tage et smut til lægen med hende i morgen og få det tjekket..

Nej er ikke sikker på det er 3 dags feber men det har væreT 2,5 døgn med feber, i går var det dog kun om morgnen og så fik hun det igen til aften, derfor tænkte jeg 3 flags feber. Syntes bare når jeg goggler det at der står det er sjældent at det ses i ansigtet? 

Anmeld

28. april 2013

Alexander&Lærke

Pikku Myy skriver:

Min søn har haft tre-dagesfeber. Det var hvertfald hvad vagtlægen konkluderede over tlf'en, så det er selvfølgelig med en lille usikkerhed.

Først rigtig høj feber (første gang, hvorfor vi havde kontakt med vagtlæge), og så 2-3 dage senere røde prikker, primært på overkroppen. Prikkerne var "ligeligt" fordelt, og kunne ikke mærkes på huden.

Jeg ved ikke med institution.

God bedring

Jeg har Google deT o kan læse at det sjældent ses i hoved, som Lærke  har det. Havde din det i ansigtet. Men må lige se hvordan hun ser ud  morgen... 

Anmeld

28. april 2013

Pikku Myy

Alexander&Lærke skriver:

Jeg har Google deT o kan læse at det sjældent ses i hoved, som Lærke  har det. Havde din det i ansigtet. Men må lige se hvordan hun ser ud  morgen... 

Som jeg husker det, nej, men det er mange år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.