Gravid på fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Neki

Miss BananaHammock skriver:

Vi snakkede igår om hvorlænge vi vil prøve på en øko, før vi prøver med vores fryseæg, når vi skal have nummer to. Men synes bare jeg har hørt at det er meget få der har held med fryseæg

Er du blevet gravid på fryseæg?

Jeg er blevet gravid to gange med fryseæg, og er aldrig blevet gravid med friske æg. Så jeg er klart fortaler for igloæggene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Dulgretz

Miss BananaHammock skriver:

Vi snakkede igår om hvorlænge vi vil prøve på en øko, før vi prøver med vores fryseæg, når vi skal have nummer to. Men synes bare jeg har hørt at det er meget få der har held med fryseæg

Er også tilhænger af æg frisk fra frost.. Om små 3 uger skulle vi gerne være blevet forældre til tvillinger lavet på fryseæg ( hvis man kan sige sådan )

Anmeld

29. april 2013

ønskebørn74

Dulgretz skriver:

Er også tilhænger af æg frisk fra frost.. Om små 3 uger skulle vi gerne være blevet forældre til tvillinger lavet på fryseæg ( hvis man kan sige sådan )

Uuuuuuuuhhhhh hele to iglo bebser... 

Anmeld

29. april 2013

Carina:-)

Papmoster på 43 gravid med tvillinger på fryseæg .

Og har en veninde der lige nu ruger på frys 

Anmeld

29. april 2013

Miss BananaHammock

Sikke en masse positive indlæg :0) Fjerner lidt frygten for at vi ikke kan få en lillebror eller lillesøster.

Anmeld

29. april 2013

modesty

Jep. 

Lægen sagde at der er lidt mindre chance med fryseæg. Mener at det var noget i stil med 25% for friske og 18-20% for fryse (hvis og såfremt de overlever, selvfølgelig). Så det er jo okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.