Gravid på fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.487 visninger
15 svar
10 synes godt om
28. april 2013

Miss BananaHammock

Vi snakkede igår om hvorlænge vi vil prøve på en øko, før vi prøver med vores fryseæg, når vi skal have nummer to. Men synes bare jeg har hørt at det er meget få der har held med fryseæg

Er du blevet gravid på fryseæg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

ønskebørn74

Miss BananaHammock skriver:

Vi snakkede igår om hvorlænge vi vil prøve på en øko, før vi prøver med vores fryseæg, når vi skal have nummer to. Men synes bare jeg har hørt at det er meget få der har held med fryseæg

Det var med dem jeg blev gravid sidst.. 

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

Jeg kan svare dig på det om 12 dage

Anmeld

28. april 2013

La´chrissen

Jeg fik en bio på fryseæg, så det er dem der har virket bedst, eller hvæs man skal sige.

Anmeld

28. april 2013

Putomanen

Jeg har kun prøvet 1 forsøg med 1 fryseæg som overlevede optøning men desværre ikke resulterede i en graviditet.
Jeg fik at vide på Riget, at der er ca. 60 % chance for at igennem overlever, og hvis de overlever og bliver lagt op, er chancen for graviditet stort set det samme som ved friske forsøg.

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

ønskebarn74 skriver:

Det var med dem jeg blev gravid sidst.. 

Oki.

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

Jeg kan svare dig på det om 12 dage

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

La´chrissen skriver:

Jeg fik en bio på fryseæg, så det er dem der har virket bedst, eller hvæs man skal sige.

Oki

Anmeld

28. april 2013

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Jeg har kun prøvet 1 forsøg med 1 fryseæg som overlevede optøning men desværre ikke resulterede i en graviditet.
Jeg fik at vide på Riget, at der er ca. 60 % chance for at igennem overlever, og hvis de overlever og bliver lagt op, er chancen for graviditet stort set det samme som ved friske forsøg.

Det er da ok odds.

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

Taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.