Bange anelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

WantingBaby2012

BigHope13 skriver:

Hvordan gik det med blodprøven den anden dag har tænkt rigtig meget på din tråd og håber på det bedste
kærlig kram herfra

Jeg fik taget bp i mandags med et hcg på 6!  Så det kunne jo næsten ikke blive lavere... Er på hospitalet nu for at få taget en opfølgende bp fordi de gerne vil følge mit hcg i 0... Sygeplejersken sagde at vi ikke må give op nu, men er virkelig tæt på det.. Taget vores unge alder i betragtning så burde vi have alle ods med os, men er sku ved at tro at det bare er skæbnen at vi ikke skal have børn 

Det er hårdt at miste, men 2 gange i træk... Come on... 

tak fordi du tænkte på mig.. Det varmer meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

ønskebørn74

WantingBaby2012 skriver:

Jeg fik taget bp i mandags med et hcg på 6!  Så det kunne jo næsten ikke blive lavere... Er på hospitalet nu for at få taget en opfølgende bp fordi de gerne vil følge mit hcg i 0... Sygeplejersken sagde at vi ikke må give op nu, men er virkelig tæt på det.. Taget vores unge alder i betragtning så burde vi have alle ods med os, men er sku ved at tro at det bare er skæbnen at vi ikke skal have børn 

Vi har mistet mange gange og se nu venter vi 2 og det går fint..

de har gjort noget ekstra for os denne gang dog det har funket..

Skriv en pb hvis du vil have detaljer og kæmpe krammer.. 

Anmeld

3. maj 2013

BigHope13

WantingBaby2012 skriver:

øv os, tænkte måske nok det ikke var så godt siden der ikke var nogen positiv update at finde.
Jeg har heldigvis aldrig prøvet at miste (endnu) men gud hvor det skære mig i hjertet. Fra man ser en positiv test er man allerede knyttet til den fremtid man ligger i de to streger kan godt forstå du synes det unfair og du ikke orker mere. Men kæmp søde ven, kæmp. Tror du vil fortryde det inderligt hvis du vælger at stoppe nu, og i har selvfølgelig fortjent at få jeres skønne børn.
Alt godt kommer til dem som venter

Jeg håber du kan finde modet til at kæmpe videre, og ber inderligt til i snart må få jeres største ønske opfyldt.

Jeg har ikke mistet en graviditet før men har selv været ved at miste modet i de to år det tog os at blive gravide, så du er velkommen til at skrive hvis du mangler at komme ud med lidt luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.