Bange anelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
12 svar
5 synes godt om
28. april 2013

WantingBaby2012

Det hele er bare noget møg nu... 

Testen hertil morgen er nu næsten utydelig.. Forventer min mens når som helst... Forstår bare ikke hvorfor det ikke vil lykkes os at beholde det! 

Har INGEN forventning til bp imorgen.. er så småt ved at forberede mig på et negativt svar og en rigtig lortedag imorgen!! 

Lige nu er lysten til at fortsætte i behandling lig 0... Jeg kan blive gravid, ja, men åbenbart ikke holde på det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Natascha

Sender dig lige en krammer...

Anmeld

28. april 2013

Rockertand

WantingBaby2012 skriver:

Testen hertil morgen er nu næsten utydelig.. Forventer min mens når som helst... Forstår bare ikke hvorfor det ikke vil lykkes os at beholde det! 

Har INGEN forventning til bp imorgen.. er så småt ved at forberede mig på et negativt svar og en rigtig lortedag imorgen!! 

Lige nu er lysten til at fortsætte i behandling lig 0... Jeg kan blive gravid, ja, men åbenbart ikke holde på det... 

Stort kram.....
Har du snakket med lægen om at få støttepræparat helt fra start, så du har større mulighed for at beholde graviditeten?

Anmeld

28. april 2013

esioul

WantingBaby2012 skriver:

Har været der. Det er pisse hårdt

Anmeld

28. april 2013

CroQuis

Sender lige en trøste

Håber på positivt svar imorgen, selvom du har opgivet

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

sender dig en krammer!

Spekulerede lige på, om der er en lille bitte chance for at det stadig kan være ÆL sprøjten der giver udslag?

Anmeld

28. april 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

sender dig en krammer!

Spekulerede lige på, om der er en lille bitte chance for at det stadig kan være ÆL sprøjten der giver udslag?

På tirsdag er det 3 uger siden ÆL sprøjten, og i søndags testede jeg meget svagt positiv som kun blev tydeligere hen mod onsdag.. Så har svært ved at tro at det skulle være ÆL sprøjten det giver udslag..

Anmeld

28. april 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

På tirsdag er det 3 uger siden ÆL sprøjten, og i søndags testede jeg meget svagt positiv som kun blev tydeligere hen mod onsdag.. Så har svært ved at tro at det skulle være ÆL sprøjten det giver udslag..

Ja okay, det kan jeg godt se..

Er det de samme teste du har brugt alle gange? Og hvad med tidspunktet på dagen du har testet? Det kan jo også have noget at sige..

krydser for positivt svar til bp imorgen.

Anmeld

28. april 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se..

Er det de samme teste du har brugt alle gange? Og hvad med tidspunktet på dagen du har testet? Det kan jo også have noget at sige..

krydser for positivt svar til bp imorgen.

Ja det er samme tests jeg bruger hver gang... og tester faktisk kun om morgenen... 

Har rigtig svært ved at tro at det her ender godt... 

Anmeld

2. maj 2013

BigHope13

Hvordan gik det med blodprøven den anden dag har tænkt rigtig meget på din tråd og håber på det bedste
kærlig kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.