Nu bliver jeg snart 1 år ældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Juliekp

MorDk skriver:

Hold da op! Er der allerede gået 1 år?

Om 14 dage fylder jeg 32 år. Vi snakker et 3-tal og et 2-tal... som i 3-2... (ikke omvendt)  Jeg vil ikke sige jeg er gammel. Det ER jo bare et tal! MEN jeg sidder her og tænker på hvor heldig jeg har været. 2 børn har jeg fået mig. Først ingen børn. Kæmpede mange år for at blive gravid med ex-manden. INTET skete. Så mødte jeg min nuværende kæreste og BUM! Så fik vi lige to unger ♥ Jeg er TAKNEMLIG! Dybt Dybt taknemlig ♥

Jeg har allerede fået 3 fødselsdagsgaver  

• Penge

• En blød og lækker fleece fra 'Pinewood' i grå og pink (sååå lækker)

• En Ilse Jacobsen regnjakke i "Koralfrave" Damn! Den er niiiice ♥

(Den er fra kæresten og ungerne) Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg fik den før tid... (får aldrig gaver på dagen mere... egentlig lidt trist  Dog har jeg sagt til kæresten han liiige skal huske at Bassen får lavet en tegning til sin moar, så han kan give mig en "gave" på dagen ♥ Mon han husker det?

Husker jeres kærester/mænd at købe/lave noget fra ungerne til jer på jeres fødselsdag? Hvis ikke jeg havde nævnt det havde han ikke tænkt på det nemlig...  Er det bare mig der er lidt "nærtagende"?

♥ MorDk

32 er da ingen alder, specielt ikke når man ser så godt ud som dig Må da håbe jeg holder mig lige så godt til den tid... Om hele 13 år hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Tulle28

Jeg er næsten lige blevet 34. Av! Synes det er lidt skræmmende som tiden flyver, de sidste 6-7 år er det som om tiden er speeded op og går dobbelt så hurtigt som ellers. Det føles sådan Næste år er jeg tættere på 40 end 30 og det har jeg det faktisk lidt svært med, indeni er man jo stadig ung og spændstig

Nå, men jeg fik et klippekort af ungerne til kaffe på emmerys, det er jo begrænset, hvad det kan blive til af kaffe to-go når man er på barselsdagpenge... Så det var skønt med lidt luksus i hverdagen

Anmeld

28. april 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Hold da op! Er der allerede gået 1 år?

Om 14 dage fylder jeg 32 år. Vi snakker et 3-tal og et 2-tal... som i 3-2... (ikke omvendt)  Jeg vil ikke sige jeg er gammel. Det ER jo bare et tal! MEN jeg sidder her og tænker på hvor heldig jeg har været. 2 børn har jeg fået mig. Først ingen børn. Kæmpede mange år for at blive gravid med ex-manden. INTET skete. Så mødte jeg min nuværende kæreste og BUM! Så fik vi lige to unger ♥ Jeg er TAKNEMLIG! Dybt Dybt taknemlig ♥

Jeg har allerede fået 3 fødselsdagsgaver  

• Penge

• En blød og lækker fleece fra 'Pinewood' i grå og pink (sååå lækker)

• En Ilse Jacobsen regnjakke i "Koralfrave" Damn! Den er niiiice ♥

(Den er fra kæresten og ungerne) Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg fik den før tid... (får aldrig gaver på dagen mere... egentlig lidt trist  Dog har jeg sagt til kæresten han liiige skal huske at Bassen får lavet en tegning til sin moar, så han kan give mig en "gave" på dagen ♥ Mon han husker det?

Husker jeres kærester/mænd at købe/lave noget fra ungerne til jer på jeres fødselsdag? Hvis ikke jeg havde nævnt det havde han ikke tænkt på det nemlig...  Er det bare mig der er lidt "nærtagende"?

♥ MorDk

Jeg blev 31 her i Marts og jeg føler mig ikke en dag ældre end da jeg var 25 - BORTSET fra, at efter vi har fået vores datter flyver tiden bare afsted. Den går meget hurtigere når man har børn - måske fordi de vokser og vokser og man på den måde har et levende bevis foran sig på, at tiden løber stærkt!

Mht. fødselsdagsgaver så har jeg ikke fået nogen fra min datter endnu ( som faren har købt) - han mener ikke at hun skal give gaver før hun selv ved hvad det er. Jeg sørger selvfølgelig for at hun laver et eller andet når han har fødselsdag her i Juni

Det lyder til at du allerede har fået nogle super lækre og brugbare gaver! Håber du får en god fødselsdag, her om en uges tid

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.