Nu bliver jeg snart 1 år ældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
12 synes godt om
28. april 2013

MorDk

Hold da op! Er der allerede gået 1 år?

Om 14 dage fylder jeg 32 år. Vi snakker et 3-tal og et 2-tal... som i 3-2... (ikke omvendt)  Jeg vil ikke sige jeg er gammel. Det ER jo bare et tal! MEN jeg sidder her og tænker på hvor heldig jeg har været. 2 børn har jeg fået mig. Først ingen børn. Kæmpede mange år for at blive gravid med ex-manden. INTET skete. Så mødte jeg min nuværende kæreste og BUM! Så fik vi lige to unger ♥ Jeg er TAKNEMLIG! Dybt Dybt taknemlig ♥

Jeg har allerede fået 3 fødselsdagsgaver  

• Penge

• En blød og lækker fleece fra 'Pinewood' i grå og pink (sååå lækker)

• En Ilse Jacobsen regnjakke i "Koralfrave" Damn! Den er niiiice ♥

(Den er fra kæresten og ungerne) Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg fik den før tid... (får aldrig gaver på dagen mere... egentlig lidt trist  Dog har jeg sagt til kæresten han liiige skal huske at Bassen får lavet en tegning til sin moar, så han kan give mig en "gave" på dagen ♥ Mon han husker det?

Husker jeres kærester/mænd at købe/lave noget fra ungerne til jer på jeres fødselsdag? Hvis ikke jeg havde nævnt det havde han ikke tænkt på det nemlig...  Er det bare mig der er lidt "nærtagende"?

♥ MorDk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Masig

MorDk skriver:

Om 14 dage fylder jeg 32 år. Vi snakker et 3-tal og et 2-tal... som i 3-2... (ikke omvendt)  Jeg vil ikke sige jeg er gammel. Det ER jo bare et tal! MEN jeg sidder her og tænker på hvor heldig jeg har været. 2 børn har jeg fået mig. Først ingen børn. Kæmpede mange år for at blive gravid med ex-manden. INTET skete. Så mødte jeg min nuværende kæreste og BUM! Så fik vi lige to unger ♥ Jeg er TAKNEMLIG! Dybt Dybt taknemlig ♥

• Penge

(Den er fra kæresten og ungerne) Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg fik den før tid... (får aldrig gaver på dagen mere... egentlig lidt trist  Dog har jeg sagt til kæresten han liiige skal huske at Bassen får lavet en tegning til sin moar, så han kan give mig en "gave" på dagen ♥ Mon han husker det?

Husker jeres kærester/mænd at købe/lave noget fra ungerne til jer på jeres fødselsdag? Hvis ikke jeg havde nævnt det havde han ikke tænkt på det nemlig...  Er det bare mig der er lidt "nærtagende"?

♥ MorDk

Synes også manden skal købe noget fra ungerne, men jeg ved med sikkerhed at manden herhjemme ikke gør det  Så jeg forventer ikke noget fra min søn før han er stor nok til selv at sige han vil købe/lave noget....

jeg vil naturligvis stadig købe til manden fra sønnen selvom jeg ikke får noget.. Synes nemlig det er hyggeligt på den måde 

Anmeld

28. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg fylder snart rund! 20... Halv 40!  Den er slem!  

Herhjemme er vi jo i hverdagene kun mig og Ida, men er sikker på at hendes momo (mormor) nok skal få lavet en gave til mig i dagplejen fra Ida 

Anmeld

28. april 2013

MorDk

Jeg er ved at blive dement!
Det er sgu da om 1 uge jeg har fødselsdag! Flot!

Anmeld

28. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja altså jeg syntes jo ik du er så gammel! Gad god jeg til min næste fødselsdag kun blev 32 og ik 35 Ej jeg klager endelig ik!? 

Her er kærsten mester i at finde på gaver, både fra ham selv og fra ungerne. Meget mere opfindsom end mig

Syntes det lyder som nogle gode nogle gode gaver du har fået, men ja han ku da godt lige ha ventet til dagen med at gi dig dem. Med mindre det er ham, der er ved at være demte og trode du havde fødselsdag før?! Vh stine

Anmeld

28. april 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Jeg er ved at blive dement!
Det er sgu da om 1 uge jeg har fødselsdag! Flot!

Anmeld

28. april 2013

MyLove E

Jeg bliver 30 om en mdr Jeg har fået en jakke af min mand i gave, den er taget i brug ja og faktisk også sendt ind igen da lynlåsen gik i stykker efter en uge.

Jeg fik den nu, da jeg kun havde vinter jakker ellers:-)

Jeg håber han køber noget eller får Elias til at lave noget til mig. Tror også jeg får en gave mere af manden:-)

Jeg skal så lige selv ha fundet på noget til manden min. Både fra mig og Elias. Han har om 14dage..

Anmeld

28. april 2013

Faith

Jeg bliver osse 32 næste gang. Jeg fatter ikke, som i FATTER IKKE hvor tiden er blevet af!!!! Jeg var jo lige 20

Min mand er super go til at købe gaver. Han køber både fra sig selv og ungerne, og en buket hvide liljer (min yndlingsblomst) bliver det osse altid til.

Ingen klager herfra

Anmeld

28. april 2013

Wimmie

MorDk skriver:

• Penge

♥ MorDk

Så må du jo være fra den fantastiske årgang '81 - ligesom mig  

Anmeld

28. april 2013

LMX

JEG har faktisk fødselsdag om 14 dage. Ikke om en uge.. Og jeg bliver  26  (+10)

Totalt lækre gaver du har fået allerede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.