Rugbrød M. surdej Opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

JulieE

B&J skriver:

det kommer jeg da helt sikkert også til hvis det er lykkes ihihihih for den lyder bare så god og elsker frisk rugbrød

dejligt med en svigerfar der bare kan det der med gær hihihihii

Ja... det er super fedt, at kunne hente viden om rugbrødsbagning m.v. hos svigerfar  Og der bare okke noget som friskbagt rugbrød  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

B&J

JulieE skriver:

Ja... det er super fedt, at kunne hente viden om rugbrødsbagning m.v. hos svigerfar  Og der bare okke noget som friskbagt rugbrød  

så er operation rugbrød sat igang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2013

JulieE

B&J skriver:

så er operation rugbrød sat igang

Anmeld

29. april 2013

B&J

JulieE skriver:

HJÆLP!!!

jeg har jo igår lavede surdejen. og nu skal den stå i køleskabet i 3 dage også skal jeg til at lave rugbrød på 1-2 dagen det vil sige når alt det er så har vi fredag ca. og fredag skal vi afsted til konfirmation

kan den holde sig i køleskabet til søndag aften så den får næsten 5½dag i køleskabet??????

Anmeld

29. april 2013

JulieE

B&J skriver:

HJÆLP!!!

jeg har jo igår lavede surdejen. og nu skal den stå i køleskabet i 3 dage også skal jeg til at lave rugbrød på 1-2 dagen det vil sige når alt det er så har vi fredag ca. og fredag skal vi afsted til konfirmation

kan den holde sig i køleskabet til søndag aften så den får næsten 5½dag i køleskabet??????

Ja... Tror sagtens du kan vente til søndag

Anmeld

29. april 2013

B&J

JulieE skriver:

Ja... Tror sagtens du kan vente til søndag

JUBII ej hvor er det godt

Anmeld

12. maj 2013

B&J

JulieE skriver:

Nu er brødet i ovnen og der er gået over 1 time og 40 minutter og den er fin i sidderene og oven på men inden i er den stadig grød ....

er det fordi du bruger varmluft og jeg ikke gør eller???

har ladet den stå på nederste rille og nu har jeg sat den i midten øv det første rugbrød går i spåner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.