Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Men sikke en skøn kommentar din mand kom med
Men sikke en skøn kommentar din mand kom med
Jeps han ved lige hva han ska sige for at få mig til at grine! Han er nu dejlig vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja vi har alle været på kirkegården, og er lige kommet hjem nede fra min mor, hvor vi har spist aftensmad og hygget med hende. Hun havde tændt lys og fundet et godt billede frem, som thea har gået lidt rundt med. Hun er så sød, hun siger at når hun bliver gammel og dør, så vil hun op og sidde på den samme sky som morfar. Og at så bliver hun til blomster. Ved ik lige hvor hun får det fra (altså thea på 4 år ) vh stine
Ja vi har alle været på kirkegården, og er lige kommet hjem nede fra min mor, hvor vi har spist aftensmad og hygget med hende. Hun havde tændt lys og fundet et godt billede frem, som thea har gået lidt rundt med.
Hun er så sød, hun siger at når hun bliver gammel og dør, så vil hun op og sidde på den samme sky som morfar. Og at så bliver hun til blomster. Ved ik lige hvor hun får det fra (altså thea på 4 år ) vh stine
Nå hvor sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128