Sur. Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
11 svar
2 synes godt om
27. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja kender i ik godt følesen af at være sur og tvær, og bare ha minus tålmodighed??

Ja sådan en dag har jeg i dag, tror næsten eg bare sku være blevet isengen, så min søde kæreste og dejlige unge ik sku  se på mig, for øv min tålmodighed er kort altså!

Thea opføre sig pænt, men alberte er en bølle, der ik vil sove til middag, så hun er også lidt tvær. Kærsten driller mig med at jeg nok har sur mælk i babserne Jaw Jaw det er humor på højeste plan!

Jeg ved godt hva der plager mig i dag!  For i dag er det 8 år siden min dejlig far pludselig døde. Heldigvis har jeg min dejlig kæreste, som altid ved hvordan han ska gøre mig glad igen, med hans dårlig humor

Vil såmænd ik med indlæget, andet end at "brokke" mig. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

Dianabk

Du får lige et kram herfra

Anmeld

27. april 2013

B&J

sender dig en kæmpe krammer. det vil da også være vildt mærkeligt hvis vi alle var super glade hverdag så forstår godt du har en træls dag

jeg har lidt trælse dage for tiden fordi jeg får ikke sovet godt og der er for mange ting jeg tænker på men håber snart det er over så jeg får 100% overskud tilbage

men helt ærligt sur mælk i brysterne den var altså super god

Anmeld

27. april 2013

StineW79

Dianabk skriver:

Du får lige et kram herfra

TARK!! Vh stine

Anmeld

27. april 2013

StineW79

B&J skriver:

sender dig en kæmpe krammer. det vil da også være vildt mærkeligt hvis vi alle var super glade hverdag så forstår godt du har en træls dag

jeg har lidt trælse dage for tiden fordi jeg får ikke sovet godt og der er for mange ting jeg tænker på men håber snart det er over så jeg får 100% overskud tilbage

men helt ærligt sur mælk i brysterne den var altså super god

Ja han er nemlig ret sjov! Og han ved lige hva han ska sige for at få mig til at smile igen!

Håber du snart ka få lidt ordenlig søvn! Vh stine

Anmeld

27. april 2013

B&J

StineW79 skriver:

Ja han er nemlig ret sjov! Og han ved lige hva han ska sige for at få mig til at smile igen!

Håber du snart ka få lidt ordenlig søvn! Vh stine

det er dejligt med sådan en mand

jaaa det håber jeg også

Anmeld

27. april 2013

Moma

Håber du får en dejlig dag alligevel! 

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

StineW79 skriver:

Ja kender i ik godt følesen af at være sur og tvær, og bare ha minus tålmodighed??

Ja sådan en dag har jeg i dag, tror næsten eg bare sku være blevet isengen, så min søde kæreste og dejlige unge ik sku  se på mig, for øv min tålmodighed er kort altså!

Thea opføre sig pænt, men alberte er en bølle, der ik vil sove til middag, så hun er også lidt tvær. Kærsten driller mig med at jeg nok har sur mælk i babserne Jaw Jaw det er humor på højeste plan!

Jeg ved godt hva der plager mig i dag!  For i dag er det 8 år siden min dejlig far pludselig døde. Heldigvis har jeg min dejlig kæreste, som altid ved hvordan han ska gøre mig glad igen, med hans dårlig humor

Vil såmænd ik med indlæget, andet end at "brokke" mig. Vh stine

Men sikke en skøn kommentar din mand kom med

Anmeld

27. april 2013

StineW79

B&J skriver:

det er dejligt med sådan en mand

jaaa det håber jeg også

Ja han er ik så tosset, at det ik er godt for noget vh stine

Anmeld

27. april 2013

StineW79

Moma skriver:

Håber du får en dejlig dag alligevel! 

Ja vi har alle været på kirkegården, og er lige kommet hjem nede fra min mor, hvor vi har spist aftensmad og hygget med hende. Hun havde tændt lys og fundet et godt billede frem, som thea har gået lidt rundt med. 

Hun er så sød, hun siger at når hun bliver gammel og dør, så vil hun op og sidde på den samme sky som morfar. Og at så bliver hun til blomster. Ved ik lige hvor hun får det fra (altså thea på 4 år ) vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.