Kan ømhed i brysterne variere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

o1Mutte

CC1989 skriver:

Får det til uge 4 fordi min mens startede d. 1. og det nu er 4 uger siden .. Er det ikke sådan man regner det ud eller er jeg helt blank ? Det fik jeg det også til først - men så regnede jeg igen og så fik jeg det til at det skulle være i dag Har måske talt det for mange gange, så nu går det helt skævt..

Men som jeg regner det ud nu når jeg kigger på min kalender så er jeg 4+5 - (og ikke 4+6) Min fejl..
Tror jeg har regnet det ud alt for mange gange nu til at jeg selv er klar over hvornår den (ikke) skal komme..

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

o1Mutte

CC1989 skriver:

Får det til uge 4 fordi min mens startede d. 1. og det nu er 4 uger siden .. Er det ikke sådan man regner det ud eller er jeg helt blank ? Det fik jeg det også til først - men så regnede jeg igen og så fik jeg det til at det skulle være i dag Har måske talt det for mange gange, så nu går det helt skævt..

Men som jeg regner det ud nu når jeg kigger på min kalender så er jeg 4+5 - (og ikke 4+6) Min fejl..
Tror jeg har regnet det ud alt for mange gange nu til at jeg selv er klar over hvornår den (ikke) skal komme..

Fra den 5 marts til 1 april, er der 27 dage.. Så tæller du 27 dage frem fra den 1 april, hvilket må blive den 28 april, altså i morgen Så du er 3+9 idag.

Anmeld

27. april 2013

CC1989

Ja så ved jeg da officielt ikke hvordan man regner det ud
Jeg tog bare :

1.- 7. uge 1

8. - 14. uge 2

15. - 21. uge 3

16. - 28. uge 4

SE NU FORSTÅR JEG DET Ja så er det jo klart at det er 3+6 fordi uge 4 ikke er slut endnu.. Jeg sad bare og sagde højt for mig selv at det er uge 4 nu og så er det 6. dagen - Men ja man beregner det jo selvfølgelig ikke sådan .. Jeg på 6. dagen i uge 4, så det bliver 3 uger og 6 dage.. Haha Godav' mand Nå men tak for svar o1Mutte - Nu har jeg da officielt gjort mig selv til grin - men nu forstår jeg det da meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.