Kan ømhed i brysterne variere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
12 svar
3 synes godt om
27. april 2013

CC1989

Hej piger

Er 5+6 og jeg har i et par dage nu haft helt vildt ømme dutter og murren/jag i underlivet.. Ømheden har dog varieret - i går kunne jeg slet ikke røre ved dutterne uden det gjorde ondt, i morges var det så kun den ene der var lidt øm og her til eftermiddag er det så begge igen der er ømme (det snurre/prikker lidt en del sekunder efter hvis jeg sådan "trykker" på dem)

Har gået med tanken om at det måske er min mens (venter den her inden udgangen af denne måned) Men har aldrig haft ømme dutter på den her måde før, SÅ ondt plejer det ikke at gøre og ligeledes plejer jag osv først at komme i underlivet på 2. og 3. dagen af min mens (det slår aldrig fejl - ALTID kun de to dage, ALDRIG før)
Har ligeledes haft ekstremt uren hud, hvilket jeg ikke plejer i den grad før en mens..
Alt har ligesom bare været forstærket den her gang

Håber self. det er en lille purk der er på vej, men hvad mener i ?
Hvad var jeres symptomer og har i også oplevet af intensiteten af ømheden varirer, eller er jeg helt galt på den ?

Ha' en dejlig weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

pcoramt

CC1989 skriver:

Hej piger

Er 5+6 og jeg har i et par dage nu haft helt vildt ømme dutter og murren/jag i underlivet.. Ømheden har dog varieret - i går kunne jeg slet ikke røre ved dutterne uden det gjorde ondt, i morges var det så kun den ene der var lidt øm og her til eftermiddag er det så begge igen der er ømme (det snurre/prikker lidt en del sekunder efter hvis jeg sådan "trykker" på dem)

Har gået med tanken om at det måske er min mens (venter den her inden udgangen af denne måned) Men har aldrig haft ømme dutter på den her måde før, SÅ ondt plejer det ikke at gøre og ligeledes plejer jag osv først at komme i underlivet på 2. og 3. dagen af min mens (det slår aldrig fejl - ALTID kun de to dage, ALDRIG før)
Har ligeledes haft ekstremt uren hud, hvilket jeg ikke plejer i den grad før en mens..

Hvad var jeres symptomer og har i også oplevet af intensiteten af ømheden varirer, eller er jeg helt galt på den ?

Ha' en dejlig weekend

Ved mig kommer det og går, og har gjort det igennem hele min graviditet ind til videre er alt fint

Anmeld

27. april 2013

Christina :-)

Mit gik og kom og er idag 33+0:-)

Anmeld

27. april 2013

CC1989

Så det er altså ikke unormalt at det ikke er det samme hele tiden ?! Det var da positivt Så må jeg bare håbe at der ikke kommer mens i MAAANGE måneder nu

Tak for svar

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

Hej piger

Ha' en dejlig kend

Hvorfor har du endnu ikke testet, hvis du er 5+6?

Anmeld

27. april 2013

CC1989

Ups jeg mener 4+6
Tastefejl ... Dumme mig

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

CC1989 skriver:

Ups jeg mener 4+6
Tastefejl ... Dumme mig

Så burde du da også godt kunne teste?

Anmeld

27. april 2013

CC1989

Hvis min cyklus skulle følge min forrige cyklus mht. antal dage så skulle min mens komme i dag (har jeg lige regnet ud)
Min mens startede d. 5 sidste måned og d. 1 i denne måned..

Har også købt en test - men tør ikke teste hvis nu den er negativ Hader kun at se den ene streg - ville gerne vente måneden ud for at se om min mens skulle komme .. Selvom jeg også er fristet til at teste nu.. Vil dog gerne bruge morgenurin fordi det siges at det er bedst - og hvad hvis nu jeg har drukket for meget væske til at kunne tage den nu eller mit HCG ikke er højt nok eller et eller andet - vil bare ikke blive skuffet ved at tage endnu en test der er negativ - så vil jeg heller blive skuffet over at min mens kommer .. Årrh det er så svært ..

Anmeld

27. april 2013

o1Mutte

CC1989 skriver:

Hvis min cyklus skulle følge min forrige cyklus mht. antal dage så skulle min mens komme i dag (har jeg lige regnet ud)
Min mens startede d. 5 sidste måned og d. 1 i denne måned..

Har også købt en test - men tør ikke teste hvis nu den er negativ Hader kun at se den ene streg - ville gerne vente måneden ud for at se om min mens skulle komme .. Selvom jeg også er fristet til at teste nu.. Vil dog gerne bruge morgenurin fordi det siges at det er bedst - og hvad hvis nu jeg har drukket for meget væske til at kunne tage den nu eller mit HCG ikke er højt nok eller et eller andet - vil bare ikke blive skuffet ved at tage endnu en test der er negativ - så vil jeg heller blive skuffet over at min mens kommer .. Årrh det er så svært ..

Hvordan får du det så til at du er i uge 4?

Du burde få mens i morgen, iflg. din cyklus.. Så der burde du kunne teste..

Anmeld

27. april 2013

CC1989

Får det til uge 4 fordi min mens startede d. 1. og det nu er 4 uger siden .. Er det ikke sådan man regner det ud eller er jeg helt blank ? Det fik jeg det også til først - men så regnede jeg igen og så fik jeg det til at det skulle være i dag Har måske talt det for mange gange, så nu går det helt skævt..

Men som jeg regner det ud nu når jeg kigger på min kalender så er jeg 4+5 - (og ikke 4+6) Min fejl..
Tror jeg har regnet det ud alt for mange gange nu til at jeg selv er klar over hvornår den (ikke) skal komme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.