Ikke for at forsvare fjolset, men tror du ikke det var noget han sagde i afmagt,
Min eks har trukket mig i retten to gange omkring vores søn, og har tabt begge gange, og sidste gang sagde dommeren at hvis det skete igen skulle han altså komme med noget ordenligt. fordi det her var pjat. Han gik og så hørte jeg ikke fra ham i 10 uger derefter, og han har altid gået meget op i samvær, min søn var knust, jeg kom med dumme undskylder på vejne af min eks, som hans bil var i stykker og i den dur, så tog jeg fat i hans mor, og sagde at nu skulle han finde ud af noget fordi det var synd for vores knægt, hun har sagt noget til ham, hvad ved jeg ikke, men så kom han efter drengen igen, og siden har der faktisk ikke været det store med ham, ( heldigvis) fordi en lille dreng på knap 6 år, forstår da ikke hvorfor at far lige pludselig ikke kom som han plejet. Det var rigtigt slem i den periode. Men nu går det godt igen.
Bare en tanke, mænd kan godt reagere sjovt, jeg blev bare ved med at skrive til ham om han kom efter ham der hver anden weekend, pressede ikke, spurgte bare. Er meget taknemmelig for at jeg kan snakke med hans forældre stadig, ellers ved jeg ikke hvad der var sket
Anmeld