Stregen bliver ikke tydeligere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2013

WantingBaby2012

Maja88 skriver:

Jeg testede da jeg var en 8 uger henne og da så den sådan ud som dine... blev total panisk da jeg havde haft tydligere... tog så en test senere på dagen med mere tis og vupti mere tydelig

Det er egentligt lidt underligt ik... For med morgenurin burde den jo have de bedste betingelser for at blive god tydelig..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

WantingBaby2012

ønskebarn74 skriver:

Det behøver ikke betyde noget.. Det kan være du er begyndt at føle dig tørstig og drikker og tisser mere.. 

Synes ikke jeg drikker mere.. Men har heller aldrig været så god til at drikke nok.. Men jeg tisser mere synes jeg.. Hvordan det så end hænger sammen 

Anmeld

27. april 2013

MorTilEn2013Dreng

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har siden søndag sidste uge testet positiv på g-test. Teststregen er stille og rolig blevet mere og mere tydelig, men onsdag er nu den dag der er tydeligst selvom jeg har testet hver dag siden! 

Bør jeg være bekymret? 

Det øverste billede er fra i onsdags og nederste er fra imorges.. 

Er så nervøs for bp nu. Frygter at hcg er alt for lav. 

Prøv et andet mærke end dem. Kan også være de bare ikke bliver mere tydelige måske. Så jeg ville prøve et andet mærke

Anmeld

27. april 2013

Kay

min test streg blev aldrig tydeligere end den der... og der kom altså en fin lille pige ud af det  

Tillykke 

Anmeld

27. april 2013

Team Putte

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har siden søndag sidste uge testet positiv på g-test. Teststregen er stille og rolig blevet mere og mere tydelig, men onsdag er nu den dag der er tydeligst selvom jeg har testet hver dag siden! 

Bør jeg være bekymret? 

Det øverste billede er fra i onsdags og nederste er fra imorges.. 

Er så nervøs for bp nu. Frygter at hcg er alt for lav. 

sådan så mine tests oz ud til jeg0 var i uge 8.. først der kunne jeg teste bragende positiv

Anmeld

27. april 2013

Kløver

Har du prøvet en anden slags test

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

WantingBaby2012 skriver:

Åh nej altså 

Men har man ingen symptomer på at være gravid udenfor livmoderen? 

Og tak... Vi håber virkelig at det lykkes denne gang! 

Joh, jeg begyndte at pletbløde brunt 3-4 dage efter jeg havde forventet mens, men det kunne ligeså godt være fra ÆU sagde klinikken, og holdte sig til at jeg var gravid, fordi blodprøverne steg så fint så fint - og fik taget hver 2.-3. dag fordi jeg var nervøs.

Men da jeg var ca 5½ uge henne, fik jeg et meget kraftigt jag af smerte i maven. Begyndte at tude, så ondt gjorde det (har ellers en høj smerteterskel normalt synes jeg). Vi tog på skadestuen, hvor de scannede mig, og kunne se at fosteret sad i den ene æggeleder  Blev opereret dagen efter og fjernet æggelederen også

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

Maja84 skriver:

Har du prøvet en anden slags test

Nej det har jeg egentlig ikke.. Tror jeg prøver en anden imorgen tidlig.. 

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

CroQuis skriver:

Joh, jeg begyndte at pletbløde brunt 3-4 dage efter jeg havde forventet mens, men det kunne ligeså godt være fra ÆU sagde klinikken, og holdte sig til at jeg var gravid, fordi blodprøverne steg så fint så fint - og fik taget hver 2.-3. dag fordi jeg var nervøs.

Men da jeg var ca 5½ uge henne, fik jeg et meget kraftigt jag af smerte i maven. Begyndte at tude, så ondt gjorde det (har ellers en høj smerteterskel normalt synes jeg). Vi tog på skadestuen, hvor de scannede mig, og kunne se at fosteret sad i den ene æggeleder  Blev opereret dagen efter og fjernet æggelederen også

Øv det er jeg ked af at hører! 

Men kan se du ruger igen - krydser fingre for at det lykkes for jer nu 

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

Team Putte skriver:

sådan så mine tests oz ud til jeg0 var i uge 8.. først der kunne jeg teste bragende positiv

Fik du nogensinde målt dit hcg tal? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.