Stregen bliver ikke tydeligere :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.150 visninger
26 svar
2 synes godt om
27. april 2013

WantingBaby2012

Jeg har siden søndag sidste uge testet positiv på g-test. Teststregen er stille og rolig blevet mere og mere tydelig, men onsdag er nu den dag der er tydeligst selvom jeg har testet hver dag siden! 

Bør jeg være bekymret? 

Det øverste billede er fra i onsdags og nederste er fra imorges.. 

Er så nervøs for bp nu. Frygter at hcg er alt for lav. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

LilleChelle

Du skal ikke være nervøs. 

Så længe den er positiv, så er den positiv - uanset hvor meget farve der er i teststregen  

TILLYKKE !! 

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

LilleChelle skriver:

Du skal ikke være nervøs. 

Så længe den er positiv, så er den positiv - uanset hvor meget farve der er i teststregen  

TILLYKKE !! 

Men man skulle vel mene at testene burde blive tydeligere hver 2. dag i takt med at hcg stiger som det skal? 

Og stregen kommer først efter 2-3 minutter hvorimod sidst jeg blev gravid, men som endte i en SA, da testede jeg 4+1 og der kom teststregen med det samme og var mere tydelig end nogen af dem jeg har kunne lave denne gang 

Anmeld

27. april 2013

ønskebørn74

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har siden søndag sidste uge testet positiv på g-test. Teststregen er stille og rolig blevet mere og mere tydelig, men onsdag er nu den dag der er tydeligst selvom jeg har testet hver dag siden! 

Bør jeg være bekymret? 

Det øverste billede er fra i onsdags og nederste er fra imorges.. 

Er så nervøs for bp nu. Frygter at hcg er alt for lav. 

Det behøver ikke betyde noget.. Det kan være du er begyndt at føle dig tørstig og drikker og tisser mere.. 

Anmeld

27. april 2013

CroQuis

Nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, men da jeg blev gravid i 1. forsøg, blev stregen langsomt lidt tydeligere. Nåede aldrig at få en knald-positiv test, og lige pludselig skete dig ikke rigtig mere - og det viste sig at jeg var gravid udenfor livmoderen.

Alt hvad jeg kan, for at du får et positivt svar på din blodprøve.

Anmeld

27. april 2013

Annemette07

Ved mig blev stregen først tydelig da jeg var 10+?. Mkn var altid utydelig og nu er jeg 14+5 :-)

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

Annemette07 skriver:

Ved mig blev stregen først tydelig da jeg var 10+?. Mkn var altid utydelig og nu er jeg 14+5 :-)

Dejligt at hører at det kan lykkes på trods af en knap så tydelig test.. Og tillykke med graviditeten

Kan jo bare ikke lade være med at sammenligne med sidst, hvor stregen kom på under 10 sekunder og var næsten ligeså tydelig som kontrolstregen. 

Jeg burde nok heller ikke teste mere men vente på blodprøven på mandag. Var du også gennem ivf/icsi? 

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

Annemette07 skriver:

Dejligt at hører at det kan lykkes på trods af en knap så tydelig test.. Og tillykke med graviditeten

Kan jo bare ikke lade være med at sammenligne med sidst, hvor stregen kom på under 10 sekunder og var næsten ligeså tydelig som kontrolstregen. 

Jeg burde nok heller ikke teste mere men vente på blodprøven på mandag. Var du også gennem ivf/icsi? 

Anmeld

27. april 2013

WantingBaby2012

CroQuis skriver:

Nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, men da jeg blev gravid i 1. forsøg, blev stregen langsomt lidt tydeligere. Nåede aldrig at få en knald-positiv test, og lige pludselig skete dig ikke rigtig mere - og det viste sig at jeg var gravid udenfor livmoderen.

Alt hvad jeg kan, for at du får et positivt svar på din blodprøve.

Åh nej altså 

Men har man ingen symptomer på at være gravid udenfor livmoderen? 

Og tak... Vi håber virkelig at det lykkes denne gang! 

Anmeld

27. april 2013

Maja88

Jeg testede da jeg var en 8 uger henne og da så den sådan ud som dine... blev total panisk da jeg havde haft tydligere... tog så en test senere på dagen med mere tis og vupti mere tydelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.