Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja84 skriver: Jeg shopper jo ikke som sådan, og synes lagersalg til ungerne er rigeligt. Bidste ikke hvad rivegilde var, men kan læse mig frem til det er noget jeg skal holde mig fra, og kommer til at tænke på Anthon Berg reklamen hvor kvinderne slås om tingene
Jeg shopper jo ikke som sådan, og synes lagersalg til ungerne er rigeligt. Bidste ikke hvad rivegilde var, men kan læse mig frem til det er noget jeg skal holde mig fra, og kommer til at tænke på Anthon Berg reklamen hvor kvinderne slås om tingene
Der fik du mig lige til at smile og grine lidt ekstra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Der fik du mig lige til at smile og grine lidt ekstra
Nadia&Daniel skriver: Savner godt nok tiden i Salling var du med til festen i Århus, da vi holdte 100 års-fest??
Savner godt nok tiden i Salling var du med til festen i Århus, da vi holdte 100 års-fest??
Kan jeg godt forstå.. Nej startede først sidste år i juli
Jeg kendte det godt ,og skal ikke med.
Jeg går heller ikke til lagersalg mere,har fået nok af det hysteri der er sådan nogen steder.
Og tit kan man med tålmodighed finde de samme ting lige så billigt i alm udsalg
Nadia&Daniel skriver: Det er egentlig også kun til dem som bor i Århus og Aalborg - da Salling kun findes i disse to byer
Det er egentlig også kun til dem som bor i Århus og Aalborg - da Salling kun findes i disse to byer
Nadia&Daniel skriver: Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin
Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin
Er født og opvokset i Silkeborg og bor her stadig..
Ved virkelig ikk hva rivegilde er
Vi plejer at være inde og RIVE til os :p
Benjamins'mor skriver: Har familie i Århus området, bor 45 min fra Århus og er der foholdsvis tit, men har aldrig hørt det.
Har familie i Århus området, bor 45 min fra Århus og er der foholdsvis tit, men har aldrig hørt det.
Er født og opvokset i Silkeborg og bor her stadig.. Ved virkelig ikk hva rivegilde er
Det er jo stadig også lige et stykke fra Århus - eller
esioul skriver: Vi plejer at være inde og RIVE til os :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128