Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin
Det er Sallings rivegilde Hvor de nedsætter en MASSE varer til langt under halvpris. Der er en masse gode tilbud, til alle aldre. Mener kun der er rivegilde 1 eller 2 gange om året
Jeg havde planlagt at tage derhen imorgen, men eftersom jeg skal til børnebazar idag så orker jeg ikke lige Der er jo simpelthen såååååå mange mennesker, at man nærmestbliver kvalt.
For 8 år siden fik jeg en Bruun Bazaar uldfrakke til 400 kr til rivegilde, og sparede over 2000 kr. Den brugte jeg indtil sidste vinter, hvor min veninde overtog den. Der kan virkelig gøres nogle gode køb, men jeg kan desværre ikke komme afsted denne gang
Udsalg?!?!? Og så bor jeg så langt væk?!?! Det er vidst rette tidspunkt at sige FUCK MIT LIV på!
Jeg har det sygeste shoppegen! Jeg elsker shopping Specielt på udsalg!
Jeg siger ja selvfølgelig Men det er også fordi jeg arbejder der
banana3 skriver: Jeg er tilflytter til Jylland, og aner ikke hvad det er
Jeg er tilflytter til Jylland, og aner ikke hvad det er
Det er egentlig også kun til dem som bor i Århus og Aalborg - da Salling kun findes i disse to byer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128