Mest til Jyderne ;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal du til Rivegilde imorgen??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.995 visninger
32 svar
18 synes godt om
27. april 2013

Nadia&Daniel

Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2013

banana3

Nadia&Daniel skriver:

Er født og opvokset i Århus - som lille var jeg med til rivegilde. Og for nogle år tilbage, var jeg elev i Sallings Lingeri-afdeling - som har ogå oplevet det bag disken. Har de sidste par år ikke kunnde opleve denne shoppinguge, da jeg er flyttet til Sjælland. Så må "nøjes" med Magasin  

Jeg er tilflytter til Jylland, og aner ikke hvad det er

Anmeld

27. april 2013

Benjamins'mor

Jeg har boet i Jylland hele mit liv og aner ikke hvad det er.

Anmeld

27. april 2013

Mama1304

Det er Sallings rivegilde  Hvor de nedsætter en MASSE varer til langt under halvpris.  Der er en masse gode tilbud, til alle aldre. Mener kun der er rivegilde 1 eller 2 gange om året 

Jeg havde planlagt at tage derhen imorgen, men eftersom jeg skal til børnebazar idag så orker jeg ikke lige  Der er jo simpelthen såååååå mange mennesker, at man nærmestbliver kvalt. 

Anmeld

27. april 2013

Studerendemor

For 8 år siden fik jeg en Bruun Bazaar uldfrakke til 400 kr til rivegilde, og sparede over 2000 kr. Den brugte jeg indtil sidste vinter, hvor min veninde overtog den. Der kan virkelig gøres nogle gode køb, men jeg kan desværre ikke komme afsted denne gang 

Anmeld

27. april 2013

Sara.

Der er altid to trop trap stole til 400 stk... og en masse andet godt.

Men det bliver baby messen idag... men måske når jrg dwrind i løbet af ugen

Anmeld

27. april 2013

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har stemt blankt. Jeg kender godt til rive gilde... Jeg er født og opvokset i århus. men bor der ikke mere så skal af sted. Tror faktisk aldrig jeg rigtig har været til det.

Salling er mit yndlings sted. Skal altid lige ind og se hvad de har i øen:-):-)

Sallings julekatalog er min bibel :-)

Anmeld

27. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Udsalg?!?!? Og så bor jeg så langt væk?!?! Det er vidst rette tidspunkt at sige FUCK MIT LIV på! 

Jeg har det sygeste shoppegen! Jeg elsker shopping  Specielt på udsalg!

Anmeld

27. april 2013

Muffin_girl

Nadia&Daniel skriver:

Jeg siger ja selvfølgelig Men det er også fordi jeg arbejder der  

Anmeld

27. april 2013

Nadia&Daniel

banana3 skriver:

Jeg er tilflytter til Jylland, og aner ikke hvad det er

Det er egentlig også kun til dem som bor i Århus og Aalborg - da Salling kun findes i disse to byer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.