Findes der en herinde der arbejder hos en a-kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Nej tænkte det nok, det er egentlig en mærkelig regel, da man jo faktisk er lønnet og optjener de 1924 timer, som hvis man havde et alm. fuldtidsjob i et år.

Jeg mindes bare timerne som elev ikke tæller, men det afgørende er om man dimitterer og derved at berettiget til dagpenge på dimittend satsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg mindes bare timerne som elev ikke tæller, men det afgørende er om man dimitterer og derved at berettiget til dagpenge på dimittend satsen..

Det gør de nok heller ikke, hvilket jeg egentlig synes er dårligt, at man egentlig bliver didestillet med en på su, selvom man har tjent det 3 dobbelte af en su.

Anmeld

26. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Det gør de nok heller ikke, hvilket jeg egentlig synes er dårligt, at man egentlig bliver didestillet med en på su, selvom man har tjent det 3 dobbelte af en su.

Både og. Det er jo ikke så meget at gøre med hvad man tjener, men mere om det er en videregående uddannelse der oftest er lang eller om det er en grunduddannelse man tager.

Men jeg kan godt forstå du synes der er øv.

Anmeld

26. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Både og. Det er jo ikke så meget at gøre med hvad man tjener, men mere om det er en videregående uddannelse der oftest er lang eller om det er en grunduddannelse man tager.

Men jeg kan godt forstå du synes der er øv.

Ja især når nu man heller ikke kan få kontanthjælp, så står man bare uden indtægt, selvom man faktisk gør alt for at dygtiggøre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.