Jeg skal på date :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

hautecouture

MyLille skriver:

Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften..

Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk
Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv..

Andre der har en lignende aftale med sine partnere? Og hvad laver I så?

PS: beklager mit dansk/norske sprog..

Min kæreste sejler, så når han kommer hjem har vi en aftale - dog ikke omkring dates, men noget lidt mere intimt  - så det vil jeg ikke komme nærmere ind på

Men hvor lyder det dog fantastisk hyggeligt, håber I får en dejlig aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Mink

MyLille skriver:

Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften..

Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk
Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv..

Hvor lyder det bare som en go ide, håber i får en rigtig skøn aften !

Anmeld

25. april 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det lyder bare så godt !!!!! Måske skulle jeg også lufte ideen til min mand 

Anmeld

25. april 2013

Moma

Lyder til det bliver en rigtig dejlig aften 

Vi er ikke gode til at huske os selv. 

Anmeld

25. april 2013

EnSødMor

MyLille skriver:

Det lyder rigtigt hyggeligt og en god ide, for tiden er der bare ikke når man har en baby, håber i får jer en fantastisk aften, det fortjener i helt sikkert. 

Vi har ikke nogle faste aftaler, men vi prøver at huske hinanden og tage i bio og ud og spise nogle gange. Men måske vi også skulle have en date aften  

Anmeld

25. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Helt det samme her. En om måneden...det sker dog at der går to måneder hvis vi har mange ting om ørene. 

Men her planlægger vi sammen. Vi har gået ture, været på heldags cafetur hvor vi bare gik tur og satte os ved de cafeer vi syntes så hyggelige ud, fundet på noget med min søster og hendes kæreste (vi ser dem meget men oftest med barn) så det er dejligt når det bare er voksne, været i Tivoli osv. 

Sidst syntes vi det var dejligt bare at blive liggende i sengen stort set hele dagen og bare have lov til at være rigtig dovne 

håber i får en god date

Anmeld

27. april 2013

MorEllen

BigHope13 skriver:

Det lyder som en kanon idé og lyder vildt hyggeligt og meget sundt for forholdet, vi har ikke nogen fast date aften men vi tager i ny og næ en kæreste aften hvor vi tager ud og spiser go mad efter fulgt af en biograf tur. men tror helt sikkert nprmførat vi bliver forældre til november og vi en gang bliver klar til at forlade den lille for et par timer at vi skal lave noget ligende måske ikke fast en gang i mdr men ihvertfald gøre noget ekstra for forholdet og holde gang i romantikken

nyd jeres skønne aften

Ja, det kan nemlig blive svært at huske at pleje sit forhold når der kommer en ny chef i huset Alt fokus bliver flyttet over på den lille. Og sådan skal det nok også være den første tid, men så må man jo begynde at fordele fokuset litt efter et stykke tid. Tillykke med baby i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.