Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften..
Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv..
Andre der har en lignende aftale med sine partnere? Og hvad laver I så?
PS: beklager mit dansk/norske sprog..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLille skriver: Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften.. Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv.. Andre der har en lignende aftale med sine partnere? Og hvad laver I så? PS: beklager mit dansk/norske sprog..
Det lyder bare super hyggeligt. Nyd det
Lyder som en super ide.
Benjamins'mor skriver: Hyggeligt. Vi har ikke "dateaften".Men indimellem hvis der går en film i biografen vi gerne vil se, får vi lillemand passet et par timer og spiser så først ude.
Hyggeligt. Vi har ikke "dateaften".Men indimellem hvis der går en film i biografen vi gerne vil se, får vi lillemand passet et par timer og spiser så først ude.
Det er jo super, at I kan finde ud af at gå ud sammen uden at måtte sætte det på timeplanen Det har vi nemlig ikke kunnet, derfor måtte det sættes i kalenderen.. Det er jo så skønt at bare være kærester en gang i mellem
Kidztown skriver: Lyder som en super ide.
Ja, det håber jeg.. Så får vi se om vi klarer at gennemføre vores plan
esioul skriver: Det lyder bare super hyggeligt. Nyd det
I will
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128