Jeg skal på date :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
16 svar
15 synes godt om
25. april 2013

MorEllen

Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften..

Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk
Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv..

Andre der har en lignende aftale med sine partnere? Og hvad laver I så?

PS: beklager mit dansk/norske sprog..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

esioul

MyLille skriver:

Vi har innført en dateaften en gang om måneden! Og i aften er første date Vi har aftalt at vi arrangerer daten andenhver gang. I aften er det min tur. Da vi ikke har kunnet skaffe barnevagt, har jeg planlagt en hyggeaften her hjemme. På vej hjem fra arbejdet købte jeg en buket blomster og skrev et hyggelig kort, og mens far i huset putter pigen, vil jeg ud og hente noget tapas, dække pent bord og tænde en masse lys Ingen fjernsyn, computer eller telefon denne aften..

Efter vi blev foreldre har vi ikke været så gode til at ta tid til os selv. Det bliver mange hverdage, og selvfølgelig hygger vi også i hverdagene, men det er jo alltid med børn. Og når vi en sjelden gang leverer pigen hos bedsteforeldrerne så er det tit fordi vi er så trætte at vi har brug for at sove og slappe af... Det bliver sjelden så romatisk
Ideen med dateaften er egentlig at vi skal ud af huset og gøre et eller andet sammen. Alt fra at spise en dejlig middag til at gå en tur i skoven osv..

Det lyder bare super hyggeligt. Nyd det

Anmeld

25. april 2013

Kidztown

Lyder som en super ide.

Anmeld

25. april 2013

Benjamins'mor

Hyggeligt.

Vi har ikke "dateaften".
Men indimellem hvis der går en film i biografen vi gerne vil se, får vi lillemand passet et par timer og spiser så først ude.

Anmeld

25. april 2013

MorEllen

Benjamins'mor skriver:

Hyggeligt.

Vi har ikke "dateaften".
Men indimellem hvis der går en film i biografen vi gerne vil se, får vi lillemand passet et par timer og spiser så først ude.

Det er jo super, at I kan finde ud af at gå ud sammen uden at måtte sætte det på timeplanen Det har vi nemlig ikke kunnet, derfor måtte det sættes i kalenderen.. Det er jo så skønt at bare være kærester en gang i mellem

Anmeld

25. april 2013

MorEllen

Kidztown skriver:

Lyder som en super ide.

Ja, det håber jeg.. Så får vi se om vi klarer at gennemføre vores plan

Anmeld

25. april 2013

MorEllen

esioul skriver:

Det lyder bare super hyggeligt. Nyd det

I will

Anmeld

25. april 2013

BigHope13

Det lyder som en kanon idé og lyder vildt hyggeligt og meget sundt for forholdet, vi har ikke nogen fast date aften men vi tager i ny og næ en kæreste aften hvor vi tager ud og spiser go mad efter fulgt af en biograf tur. men tror helt sikkert nprmførat vi bliver forældre til november og vi en gang bliver klar til at forlade den lille for et par timer at vi skal lave noget ligende måske ikke fast en gang i mdr men ihvertfald gøre noget ekstra for forholdet og holde gang i romantikken

nyd jeres skønne aften

Anmeld

25. april 2013

Maja_4000

Jeg har prøvet at indføre det, men min kæreste synes ikke om at det skal være 'skemalagt'

Håber I får en dejlig aften

Anmeld

25. april 2013

L&V

MyLille skriver:

Det er bare en rigtig go måde at gøre det på.. Det havde vi os iinden laura blev født og da hun var mindre.. det er desværre løbet lidt ud i sandet her under denne graviditet men mon ik vi finder det frem igen når lillebror kommer og er stor nok til at blive passet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.