Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Åhh h or spændende jeg krydser alt hvad krydses kan
Åhh h or spændende jeg krydser alt hvad krydses kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: JMange tak. Jeg også lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Jeg føler at det først er nu forsøget rigtig kommer igang.
JMange tak. Jeg også lidt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Jeg føler at det først er nu forsøget rigtig kommer igang.
Putomanen skriver: Ja mums, jeg er stor fan af isens comeback
Ja mums, jeg er stor fan af isens comeback
Putomanen skriver: Hej I skønne kvinder Så er det vist på tide, at jeg kommer med en lille opdatering. Efter sidste forsøg blev vi enige om at forsøge lang behandling, selvom jeg ikke var meget for det. Men hvad gør man ikke for at få nogle rigtig gode æg Jeg har været gennem nedregulering, som gik fint bortset fra lidt hovedpine, manglende overskud og masser irritation. I dag blev jeg scannet og kan heldigvis starte på hormoner i aften. Så bliver jeg mere normal igen, hvilket min mand bliver meeeget glad for Nu håber jeg, at nedreguleringen giver en masse gode og modne æg, som alle vokser samtidig.
Hej I skønne kvinder
Så er det vist på tide, at jeg kommer med en lille opdatering.
Efter sidste forsøg blev vi enige om at forsøge lang behandling, selvom jeg ikke var meget for det. Men hvad gør man ikke for at få nogle rigtig gode æg
Jeg har været gennem nedregulering, som gik fint bortset fra lidt hovedpine, manglende overskud og masser irritation. I dag blev jeg scannet og kan heldigvis starte på hormoner i aften. Så bliver jeg mere normal igen, hvilket min mand bliver meeeget glad for
Nu håber jeg, at nedreguleringen giver en masse gode og modne æg, som alle vokser samtidig.
La´chrissen skriver: Ja det er jeg godt nok også Det var en af mine ynglings is da jeg var barn og har gode minder forbundet med den
Ja det er jeg godt nok også Det var en af mine ynglings is da jeg var barn og har gode minder forbundet med den
**Ønskebabyen skriver: Det bliver da super spændende!
Det bliver da super spændende!
Putomanen skriver: Ja, meget vi må håbe, at min krop opfører sig eksemplarisk.Jeg for dig i morgen, mon ikke du kommer med en opdatering
Ja, meget vi må håbe, at min krop opfører sig eksemplarisk.Jeg for dig i morgen, mon ikke du kommer med en opdatering
**Ønskebabyen skriver: Jo selvfølgelig.. Skal nok komme med en opdatering! Nu må det næste døgn gerne gå stærkt, og så har vi forhåbentlig ikke fået et opkald fra klinikken..
Jo selvfølgelig.. Skal nok komme med en opdatering! Nu må det næste døgn gerne gå stærkt, og så har vi forhåbentlig ikke fået et opkald fra klinikken..
tarkoflen skriver: Jeg så meget for at det er alt besværet værd!Jeg hepper alt hvad jeg kan og håber på en god opdatering om ikke alt for længe
Jeg så meget for at det er alt besværet værd!Jeg hepper alt hvad jeg kan og håber på en god opdatering om ikke alt for længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128