Igang med hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
25 svar
16 synes godt om
25. april 2013

Putomanen

Hej I skønne kvinder

Så er det vist på tide, at jeg kommer med en lille opdatering.

Efter sidste forsøg blev vi enige om at forsøge lang behandling, selvom jeg ikke var meget for det. Men hvad gør man ikke for at få nogle rigtig gode æg

Jeg har været gennem nedregulering, som gik fint bortset fra lidt hovedpine, manglende overskud og masser irritation. I dag blev jeg scannet og kan heldigvis starte på hormoner i aften. Så bliver jeg mere normal igen, hvilket min mand bliver meeeget glad for 

Nu håber jeg, at nedreguleringen giver en masse gode og modne æg, som alle vokser samtidig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Hej I skønne kvinder

Efter sidste forsøg blev vi enige om at forsøge lang behandling, selvom jeg ikke var meget for det. Men hvad gør man ikke for at få nogle rigtig gode æg

Jeg har været gennem nedregulering, som gik fint bortset fra lidt hovedpine, manglende overskud og masser irritation. I dag blev jeg scannet og kan heldigvis starte på hormoner i aften. Så bliver jeg mere normal igen, hvilket min mand bliver meeeget glad for 

Nu håber jeg, at nedreguleringen giver en masse gode og modne æg, som alle vokser samtidig.

Uuuuuuuuhhhhhhhhh hvor spændende sødeste...

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Uuuuuuuuhhhhhhhhh hvor spændende sødeste...

Ja, jeg håber virkelig at jeg kan få produceret en masse super gode æg, så jeg snart kan træde i dine fodspor

Anmeld

25. april 2013

ditski

Spændende, håber den er der

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Hej I skønne kvinder

Havde tænkt jeg lige ville ha skrevet for at høre om det ikke var ved at være. Så det er da bare helt fantastisk ja det kan ikke altid være helt nemt for de mænd men de ved jo hvorfor.

Så nu skal du bare nyde livet og danne nogle flotte æg, så du snart kan blive moar

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

ditski skriver:

Spændende, håber den er der

Mange tak 

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Havde tænkt jeg lige ville ha skrevet for at høre om det ikke var ved at være. Så det er da bare helt fantastisk ja det kan ikke altid være helt nemt for de mænd men de ved jo hvorfor.

Så nu skal du bare nyde livet og danne nogle flotte æg, så du snart kan blive moar

Ja, han er efterhånden vant til, hvordan jeg bliver, både uden og med hormoner

Jeps, jeg har også været ude i dag og nyde det gode vejr med en Zapp is i hånden i dag. Det må næsten gå under pleje af kroppen og sindet

Anmeld

25. april 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja, han er efterhånden vant til, hvordan jeg bliver, både uden og med hormoner

Jeps, jeg har også været ude i dag og nyde det gode vejr med en Zapp is i hånden i dag. Det må næsten gå under pleje af kroppen og sindet

Mmm Zapp is ja det gør det

Hehe ja det må ikke være helt nemt at være mand

Anmeld

25. april 2013

BigHope13

Åhh h or spændende jeg krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

25. april 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Mmm Zapp is ja det gør det

Hehe ja det må ikke være helt nemt at være mand

Ja mums, jeg er stor fan af isens comeback

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.