Ida, 15 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Asta&Alfred skriver:

Hvor er hun da bare en lille charme trold:-)

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Chancen skriver:

Store, smukke Ida! 

Hun er bare så vanvittigt dygtig! 

Ja, stor er hun hvert fald blevet! 

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja84 skriver:

Hvor er hun sød

Tusind tak 

Anmeld

25. april 2013

Maja88

rikkeregnbue skriver:

Hvor tiden dog går stærkt! Min lille pige er nu 15 måneder - vildt, ikke?  

Hun er SÅ dygtig. Hun kan en hel masse som hun slet, slet ikke burde kunne endnu - og hun lærer det selv! Hun er samtidig også utrolig lærenem. Nogengange lidt for lærenem  

Ida kan sige: Hej, hejhej, dav, davdav, goddav, av, hov, ups, mor, mad, stå, stol, sko, værsgo, vov vov, mijav, muh og sikkert mere! 

Ida kan: Gå, løbe, pege, high five, low five, gak gak, klappe kage, lille peter edderkop og mere som jeg har glemt ligenu. 

Hun ved hvor øjnene, ørerne, munden og næsen er på hende og andre, ved hvor hendes sko er og finder dem når jeg beder hende om det. Det samme med hendes jakke og hue. Faktisk forstår hun nærmest alt jeg siger til hende :-) 

Jeg er en super stolt mor 

Sikke da en fræksak

Anmeld

25. april 2013

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Hun er SÅ dygtig. Hun kan en hel masse som hun slet, slet ikke burde kunne endnu - og hun lærer det selv! Hun er samtidig også utrolig lærenem. Nogengange lidt for lærenem  

Ida kan sige: Hej, hejhej, dav, davdav, goddav, av, hov, ups, mor, mad, stå, stol, sko, værsgo, vov vov, mijav, muh og sikkert mere! 

Ida kan: Gå, løbe, pege, high five, low five, gak gak, klappe kage, lille peter edderkop og mere som jeg har glemt ligenu. 

Hun ved hvor øjnene, ørerne, munden og næsen er på hende og andre, ved hvor hendes sko er og finder dem når jeg beder hende om det. Det samme med hendes jakke og hue. Faktisk forstår hun nærmest alt jeg siger til hende :-) 

Hvor er hun blevet stor - dejlig pige 

Anmeld

25. april 2013

MorDk

Hvor er hun sød!! Og...dygtig *S* Man blir' SÅ stolt altså!

Anmeld

25. april 2013

M&N

rikkeregnbue skriver:

Nåhh hvor er hun sød og hold da op hvor er hun en dygtig lille trold 

Ja, det er ret vildt hvordan tiden flyver afsted! Kan slet ikke forstå det...

Anmeld

25. april 2013

Moma

Hvor er hun da bare lækker . Sikke mange ting, hun allerede kan. 

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Maja88 skriver:

Sikke da en fræksak

Ja tak, det siger du ikke  Tusind tak 

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Hvor er hun blevet stor - dejlig pige 

Ja, rigtig stor. Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.