Ida, 15 måneder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
22 svar
10 synes godt om
25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor tiden dog går stærkt! Min lille pige er nu 15 måneder - vildt, ikke?  

Hun er SÅ dygtig. Hun kan en hel masse som hun slet, slet ikke burde kunne endnu - og hun lærer det selv! Hun er samtidig også utrolig lærenem. Nogengange lidt for lærenem  

Ida kan sige: Hej, hejhej, dav, davdav, goddav, av, hov, ups, mor, mad, stå, stol, sko, værsgo, vov vov, mijav, muh og sikkert mere! 

Ida kan: Gå, løbe, pege, high five, low five, gak gak, klappe kage, lille peter edderkop og mere som jeg har glemt ligenu. 

Hun ved hvor øjnene, ørerne, munden og næsen er på hende og andre, ved hvor hendes sko er og finder dem når jeg beder hende om det. Det samme med hendes jakke og hue. Faktisk forstår hun nærmest alt jeg siger til hende :-) 

Jeg er en super stolt mor 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Hun er SÅ dygtig. Hun kan en hel masse som hun slet, slet ikke burde kunne endnu - og hun lærer det selv! Hun er samtidig også utrolig lærenem. Nogengange lidt for lærenem  

Ida kan sige: Hej, hejhej, dav, davdav, goddav, av, hov, ups, mor, mad, stå, stol, sko, værsgo, vov vov, mijav, muh og sikkert mere! 

Ida kan: Gå, løbe, pege, high five, low five, gak gak, klappe kage, lille peter edderkop og mere som jeg har glemt ligenu. 

Hun ved hvor øjnene, ørerne, munden og næsen er på hende og andre, ved hvor hendes sko er og finder dem når jeg beder hende om det. Det samme med hendes jakke og hue. Faktisk forstår hun nærmest alt jeg siger til hende :-) 

Skøn dygtig prinsesse du har dig Rikke:-):-)

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

Skøn dygtig prinsesse du har dig Rikke:-):-)

Tusind tak søde!  Ja, du bliver jo flashet med masser af Ida-billeder på facebook 

Anmeld

25. april 2013

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Tusind tak søde!  Ja, du bliver jo flashet med masser af Ida-billeder på facebook 

Ja og dig en masse Elias billeder:-):-)

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

Ja og dig en masse Elias billeder:-):-)

Nemlig :-)

Anmeld

25. april 2013

tarkoflen

Hvor er det vildt, at hun allerede er sådan en stor pige! Synes lige hun var lille bitte

Og hvor er hun dygtig! Hun må have en dejlig mor, siden hun bare blæser frem og er så nysgerrig på verden

Anmeld

25. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

tarkoflen skriver:

Hvor er det vildt, at hun allerede er sådan en stor pige! Synes lige hun var lille bitte

Og hvor er hun dygtig! Hun må have en dejlig mor, siden hun bare blæser frem og er så nysgerrig på verden

Tusind tak, hvor er du sød 

Anmeld

25. april 2013

Asta&Alfred

rikkeregnbue skriver:

Hvor er hun da bare en lille charme trold:-)

Anmeld

25. april 2013

Camilla <3

Store, smukke Ida! 

Hun er bare så vanvittigt dygtig! 

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Hvor er hun sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.