Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LuLy skriver: Vi skal have kylling og lun kartoffel salat
Vi skal have kylling og lun kartoffel salat
Hvordan laver man lun kartoffelsalat?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal have karbonader a la min mand
Han kommer ost, parmaskinke og hele stykker hvidløg indeni dem. Det smager fantastisk! Hertil ovnkartofler, kogte gulerødder, ærter og majs og bearnaice sauce.
ønskebarn74 skriver: Gerne.. den kan laves med det kød man har lyst til, der skal bare også indgå noget røget. kød f.eks. Kyllinge tern, el. Inderfillet gullasch tern el. Hakket oksekød. det røgede bacon i tern, coctail pølser el. begge dele.. svits kødet, og bacon hvis det er det røgede valg, tilsæt lige så meget suppeurter som der er kød ( køber den fra Aldi for den er med bladselleri) hæld 1-2 dåser hakkede tomater over liget vand og lad det simre i min. 2 min el. Indtil grøntsagerne er møre.. Tilsæt 1/4 l. 8% madlavningsfløde el. En federe variant hvis man er til det og rør rundt.. Tilsæt hvidløg og smag til med salt og friskkværnet peber og tilsæt nu coctailpølser og var det igennem.. Smag til en sidste gang og server med ris kartoffelmos el. Pasta.. tiden brugt i køknet er kun 10min.. Det passer jo for det meste sig selv..
Gerne..
den kan laves med det kød man har lyst til, der skal bare også indgå noget røget.
kød f.eks. Kyllinge tern, el. Inderfillet gullasch tern el. Hakket oksekød.
det røgede bacon i tern, coctail pølser el. begge dele..
svits kødet, og bacon hvis det er det røgede valg, tilsæt lige så meget suppeurter som der er kød ( køber den fra Aldi for den er med bladselleri) hæld 1-2 dåser hakkede tomater over liget vand og lad det simre i min. 2 min el. Indtil grøntsagerne er møre.. Tilsæt 1/4 l. 8% madlavningsfløde el. En federe variant hvis man er til det og rør rundt.. Tilsæt hvidløg og smag til med salt og friskkværnet peber og tilsæt nu coctailpølser og var det igennem.. Smag til en sidste gang og server med ris kartoffelmos el. Pasta..
tiden brugt i køknet er kun 10min.. Det passer jo for det meste sig selv..
ønskebarn74 skriver: Hvordan laver man lun kartoffelsalat?
LuLy skriver: Takker, det skal prøves!
Takker, det skal prøves!
Hov simre tiden plejer at være 15-20 min. Ikke 2..
Tauf skriver: Ja hvad skal i have.. Jeg er lidt på bar bund i dag. Det skal være let men også gerne lidt lækkert:-)
Ja hvad skal i have.. Jeg er lidt på bar bund i dag. Det skal være let men også gerne lidt lækkert:-)
chili con carne
Hel kylling..
Ovnkartofler med en masse krydderi og gulerødder
Vi skal have varme hveder med lækkert pålæg fra slagteren, sådan blev aftensmaden lige slået sammen med "varme hveder-dag"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128