Hvad skal i ha til aften:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2013

hautecouture

Tauf skriver:

Ja hvad skal i have.. Jeg er lidt på bar bund i dag. Det skal være let men også gerne lidt lækkert:-)

Datteren og jeg skal hygge med laksefileter, dampede asparges og en god salat. Simpelt, men mega lækkert - og mon ikke der bliver lavet en citronmayo til min datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2013

L&V

Tauf skriver:

Ja hvad skal i have.. Jeg er lidt på bar bund i dag. Det skal være let men også gerne lidt lækkert:-)

Kylling i karry

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Pasta med min nemme lækre flødekødsovs.. Så også smager pragtfuldt til ris el. Kartoffelmos 

Anmeld

25. april 2013

MyLove E

Det blev PITA :-):-)

Anmeld

25. april 2013

Henriette_Elias

Tauf skriver:

kyllinge-deller med revet gulerod i. mums! lækker salat til med tranebær ovenpå. og en hjemmelavet dilddressing :b

Anmeld

25. april 2013

lycly

Vi skal have kylling og lun kartoffel salat

Anmeld

25. april 2013

lycly

ønskebarn74 skriver:

Pasta med min nemme lækre flødekødsovs.. Så også smager pragtfuldt til ris el. Kartoffelmos 

Er det en opskrift du vil dele?

Anmeld

25. april 2013

Victoria2013

Jeg har taget en rest kogte ris og en rest pillet kylling (fra sidst vi grillede) op af fryseren. Det har jeg tænkt mig at komme i en wok eller på panden sammen med hakket peberfrugt og cherrytomater og krydderier - det skal nok blive godt

... og så skal vi selvfølgelig have varme hveder senere, skal snart igang med at bage

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

LuLy skriver:

Gerne..

den kan laves med det kød man har lyst til, der skal bare også indgå noget røget.

kød f.eks. Kyllinge tern, el. Inderfillet gullasch tern el. Hakket oksekød.

det røgede bacon i tern, coctail pølser el. begge dele..

svits kødet, og bacon hvis det er det røgede valg, tilsæt lige så meget suppeurter som der er kød ( køber den fra Aldi for den er med bladselleri) hæld 1-2 dåser hakkede tomater over liget vand og lad det simre i min. 2 min el. Indtil grøntsagerne er møre.. Tilsæt 1/4 l. 8% madlavningsfløde el. En federe variant hvis man er til det og rør rundt.. Tilsæt hvidløg og smag til med salt og friskkværnet peber og tilsæt nu coctailpølser og var det igennem.. Smag til en sidste gang og server med ris kartoffelmos el. Pasta..

tiden brugt i køknet er kun 10min.. Det passer jo for det meste sig selv..

Anmeld

25. april 2013

ønskebørn74

LuLy skriver:

Gerne..

den kan laves med det kød man har lyst til, der skal bare også indgå noget røget.

kød f.eks. Kyllinge tern, el. Inderfillet gullasch tern el. Hakket oksekød.

det røgede bacon i tern, coctail pølser el. begge dele..

svits kødet, og bacon hvis det er det røgede valg, tilsæt lige så meget suppeurter som der er kød ( køber den fra Aldi for den er med bladselleri) hæld 1-2 dåser hakkede tomater over liget vand og lad det simre i min. 2 min el. Indtil grøntsagerne er møre.. Tilsæt 1/4 l. 8% madlavningsfløde el. En federe variant hvis man er til det og rør rundt.. Tilsæt hvidløg og smag til med salt og friskkværnet peber og tilsæt nu coctailpølser og var det igennem.. Smag til en sidste gang og server med ris kartoffelmos el. Pasta..

tiden brugt i køknet er kun 10min.. Det passer jo for det meste sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.