Blødning efter fødsel og irritation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ville prøve de store bløde billige bind 10-15 ' for 40 stk fås i de fleste supermarkeder, går jeg med de kendte mærker flere dage, slår jeg også ud

Ved du hvad de hedder? Puha glæder mig godt nok til bare at kunne gå i trusser uden noget og sove uden trusser hehe Nu jeg ikke kan få lov at sove uden BH, det er så spændende det der med at lække mælk om natten! SÅ lækker man er efter fødsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Maja88

Jeg ville tage og bruge et håndklæde en gang i ugen om natten... ved godt det kræver vask men så får du lidt fred for de bind

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ved du hvad de hedder? Puha glæder mig godt nok til bare at kunne gå i trusser uden noget og sove uden trusser hehe Nu jeg ikke kan få lov at sove uden BH, det er så spændende det der med at lække mælk om natten! SÅ lækker man er efter fødsel 

He he ja, godt tip: brug en top, ammetoppene fra h&m og Bilka er gode, især bilkas og så med en foldet stofbleen ved brysterne

Ved ikke hvad de hedder da det er forskelligt fra butik til butik med er sådan en pakke bare med billige bind i 40 for 10-15kr diskount udgaven af bind, men dem jeg synes er de bedste

Anmeld

24. april 2013

Mother-love

Jeg havde det samme problem men mest fordi d sidste 2 mdr af min graviditet var jeg nødtil at gå med bind fordi trusseindlæg ikke var nok til mit udflåd. Men skiftede til de billige tykke nogle og det hjalp. Og så skiftede jeg konstant. Og forsøgte så vidt muligt at at luft tørre når jeg havde været i bad.

Anmeld

24. april 2013

modesty

OBS man kan svare anonymt!

Nu er det nogle uger siden jeg fødte, og jeg bløder stadig. Det er hvad det er - nogle dage går det lidt i sig selv, for så at blusse op igen den næstkommende dag.. fint nok, whatever.

Men problemet er, at min underliv reagerer rigtig skidt på at gå med bind hele tiden Min hud ved underlivet er begyndt at blive irriteret, rødlig og klø rigtig meget, og det er jo ikke superspændende at det skal klø sådan! Hvad skal jeg gøre?

Jeg skifter bind jævnligt, vasker mig med intimsæbe specielt egnet til det kropsområde, som jeg altid har gjort, men jeg kan jo ikke undgå at gå med bind, når jeg bløder.

Øv det er træls, den der kløe er bare til at lukke op og skide i!

Hvor meget bløder du? Jeg må indrømme at jeg stoppede med bind da min blødning var nede på et niveau hvor jeg ikke blødte igennem bukserne. Fordi huden blev irriteret dernede (og jeg var også blevet syet rigtig meget). Jeg prioriterede et sundt miljø dernede fremfor uplettede trusser. Eller put en sammenfoldet stofble eller vaskeklud ned i trusserne.

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Hvor meget bløder du? Jeg må indrømme at jeg stoppede med bind da min blødning var nede på et niveau hvor jeg ikke blødte igennem bukserne. Fordi huden blev irriteret dernede (og jeg var også blevet syet rigtig meget). Jeg prioriterede et sundt miljø dernede fremfor uplettede trusser. Eller put en sammenfoldet stofble eller vaskeklud ned i trusserne.

Det varierer lidt henover dagen.. Jeg kan have et par timer hvor jeg egentlig ikke bløder, hvorefter det ret prompte går over i halvkraftig mensblødning, så kan ikke rigtig "regne den ud" endnu :/

Anmeld

24. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

OBS man kan svare anonymt!

Nu er det nogle uger siden jeg fødte, og jeg bløder stadig. Det er hvad det er - nogle dage går det lidt i sig selv, for så at blusse op igen den næstkommende dag.. fint nok, whatever.

Men problemet er, at min underliv reagerer rigtig skidt på at gå med bind hele tiden Min hud ved underlivet er begyndt at blive irriteret, rødlig og klø rigtig meget, og det er jo ikke superspændende at det skal klø sådan! Hvad skal jeg gøre?

Jeg skifter bind jævnligt, vasker mig med intimsæbe specielt egnet til det kropsområde, som jeg altid har gjort, men jeg kan jo ikke undgå at gå med bind, når jeg bløder.

Øv det er træls, den der kløe er bare til at lukke op og skide i!

Jeg har også haft problemer med de forskellige bind når jeg har brugt dem i længere tid, især de meget kendte mærker, og for mig har det virket at skifte til de miljøvenlige f.eks. änglemark's bind.

Anmeld

24. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Det varierer lidt henover dagen.. Jeg kan have et par timer hvor jeg egentlig ikke bløder, hvorefter det ret prompte går over i halvkraftig mensblødning, så kan ikke rigtig "regne den ud" endnu :/

OK, jamen så ville jeg nok prøve med en stofble i trusserne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.