Blødning efter fødsel og irritation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2013

Anonym trådstarter

OBS man kan svare anonymt!

Nu er det nogle uger siden jeg fødte, og jeg bløder stadig. Det er hvad det er - nogle dage går det lidt i sig selv, for så at blusse op igen den næstkommende dag.. fint nok, whatever.

Men problemet er, at min underliv reagerer rigtig skidt på at gå med bind hele tiden Min hud ved underlivet er begyndt at blive irriteret, rødlig og klø rigtig meget, og det er jo ikke superspændende at det skal klø sådan! Hvad skal jeg gøre?

Jeg skifter bind jævnligt, vasker mig med intimsæbe specielt egnet til det kropsområde, som jeg altid har gjort, men jeg kan jo ikke undgå at gå med bind, når jeg bløder.

Øv det er træls, den der kløe er bare til at lukke op og skide i!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Anonym

Du kan få sådan en intime creme at smøre med, men ellers ring til døgn læge, han undersøger dig ved 8 uger, men det er længe og vente , hvis det genere, jeg har fået en kronisk hudlidelse Dowm there efter min fødsel.

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan få sådan en intime creme at smøre med, men ellers ring til døgn læge, han undersøger dig ved 8 uger, men det er længe og vente , hvis det genere, jeg har fået en kronisk hudlidelse Dowm there efter min fødsel.

Hvad er det for noget creme?

Synes bare ikke det er så lækkert at skulle undersøges imens jeg bløder 

Anmeld

24. april 2013

raca

der er rigtig meget skidt i papirsbinde og det er helt normalt ikke at kunne tåle dem,

prøv et skift bind, evt til stofbind du så vasker fra selv og genbruger

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

der er rigtig meget skidt i papirsbinde og det er helt normalt ikke at kunne tåle dem,

prøv et skift bind, evt til stofbind du så vasker fra selv og genbruger

Jeg har bare aldrig haft problemer med den her type bind før? Det med stofbind er helt urealistisk for vi har ikke egen vaskemaskine, og det er rigtig svært at få en vasketid, så kan max vaske en gang om ugen desværre.. Max!

Anmeld

24. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

Den kan fåes på apoteket, kan ikke lige huske hvad den præcis hedder, men mener det er noget med intime. Kan lige forsøge at Google det bagefter. Jeg fik det med i prøver, da den creme jeg skulle bruge mod min hudsygdom dernede, kunne give andre problemer.

nej, det er heller ikke det mest spændende at skulle undersøges mens man bløder, men det kan jo desværre være nødvendigt. 

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Ville prøve de store bløde billige bind 10-15 ' for 40 stk fås i de fleste supermarkeder, går jeg med de kendte mærker flere dage, slår jeg også ud

Anmeld

24. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

Det var denne jeg brugte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den kan fåes på apoteket, kan ikke lige huske hvad den præcis hedder, men mener det er noget med intime. Kan lige forsøge at Google det bagefter. Jeg fik det med i prøver, da den creme jeg skulle bruge mod min hudsygdom dernede, kunne give andre problemer.

nej, det er heller ikke det mest spændende at skulle undersøges mens man bløder, men det kan jo desværre være nødvendigt. 

Den vil jeg lige prøve, tak!

Anmeld

24. april 2013

Anonym

Anonym skriver:

Den vil jeg lige prøve, tak!

Velbekomme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.