Behandlingen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Tror det afhænger af undersøgelser, vi børn første gang hurtigt afklaret, så denne gang når vi skal til samtale, har vi jo styr på udredningen og kan derfor gå direkte igang. Og afhænger af hvordan cyklus er og om man skal have hormoner og iui eller om det er ivf eller icsi der snakkes om hvor man nogle steder skal sendes videre. Vi har tid om 1 mdr og forventer at kunne starte første forsøg relativt hurtigt alt efter hvordan min cyklus er, og om de vil sætte mens kunstigt igang

Alt held og lykke med jeres forløb

Der er selvfølgelig forskel på behandlingen og selve forløbet, så nu må vi se hvilken behandling vi skal igennem. 

Tak for de søde ord  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Der er selvfølgelig forskel på behandlingen og selve forløbet, så nu må vi se hvilken behandling vi skal igennem. 

Tak for de søde ord  

Håber ikke det bliver et alt for kompliceret forløb, vi skal selv igennem iui nu her, med mindre det går over forventning og vi kan nøjes med hjemmerul

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Håber ikke det bliver et alt for kompliceret forløb, vi skal selv igennem iui nu her, med mindre det går over forventning og vi kan nøjes med hjemmerul

Vi er stadig ret nye i det her, så jeg roder rundt i de forskellige behandlinger. Hvad er det nu iui er ? Det er når man bliver insimineret med mandens sæd, ikke ? 

Haah, hjemmerul 

Anmeld

23. april 2013

CroQuis

Ved os gik der 10 mdr fra 1. samtale til 1. behandling.

Vi skulle vente en evighed på svar på en masse tests  Og det ramlede også ind i sommerferien, hvor der så ikke bliver lavet noget

Vi skulle direkte i ICSI forøg (mikroinsimination).

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

CroQuis skriver:

Vi skulle vente en evighed på svar på en masse tests  Og det ramlede også ind i sommerferien, hvor der så ikke bliver lavet noget

Vi har heldigvis fået svar på vores tests, så nu er det samtalen med klinikken om behandlings forløbet vi venter på

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

CroQuis skriver:

Mikroinsimination ? 

Anmeld

23. april 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Vi er stadig ret nye i det her, så jeg roder rundt i de forskellige behandlinger. Hvad er det nu iui er ? Det er når man bliver insimineret med mandens sæd, ikke ? 

Haah, hjemmerul 

IUI-H er insemination med mandens sæd

IUI-D er insemination med donorsæd

IVF og ICSI er der hvor man mikro inseminerer æggene og de/det befrugtede æg lægges op i livmoderen, med ved ikke ret meget her, da vi ikke skal have den slags behandling

Anmeld

23. april 2013

CroQuis

Cosmo&Maia skriver:

Mikroinsimination ? 

Hehe ja.

Der får jeg taget æg ud (ÆU) også tager de én sædcelle og sprøjter direkte ind i ægget (bliver især brugt ved meget nedsat sædkvalitet), også ligger det i et reagensglas eller andet  (ved faktisk ikke) hvor det forhåbentlig deler sig som det skal. Også ringer klinikken til os to dage efter ÆU og fortæller om der er et æg til oplægning (ÆO), også skal vi møde ind samme dag

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

IUI-H er insemination med mandens sæd

IUI-D er insemination med donorsæd

IVF og ICSI er der hvor man mikro inseminerer æggene og de/det befrugtede æg lægges op i livmoderen, med ved ikke ret meget her, da vi ikke skal have den slags behandling

Lige meget hvor meget jeg læser om det og bliver informeret om det, så kan jeg ikke holde helt styr på det

Så tak for forklaringen  

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

CroQuis skriver:

Hehe ja.

Der får jeg taget æg ud (ÆU) også tager de én sædcelle og sprøjter direkte ind i ægget (bliver især brugt ved meget nedsat sædkvalitet), også ligger det i et reagensglas eller andet  (ved faktisk ikke) hvor det forhåbentlig deler sig som det skal. Også ringer klinikken til os to dage efter ÆU og fortæller om der er et æg til oplægning (ÆO), også skal vi møde ind samme dag

Ahh, på den måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.