Behandlingen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
24 svar
1 synes godt om
23. april 2013

Cosmo&Maia

Vi har endelig fået henvisningen til klinikken, og brevet til dem er sendt afsted. Så nu venter vi bare på svar, som vi kan forvente inden for 2-4 uger. Men jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvor lang tid man skal forvente at der går fra første samtale på klinikken, til man kommer igang med selve behandlingen ? 

Håber i kan og vil komme med jeres erfaringer  

jeg ved ikke om det har nogen betydning, hvor i landet man skal i behandling. Men vi skal i gang på Skejby i Århus . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Joerse

Vi har været på OUH og der gik 5 uger fra vores forsamtale til vi meldte os til første forsøg.. 

Held og Lykke 

Anmeld

23. april 2013

o1Mutte

Cosmo&Maia skriver:

Vi har endelig fået henvisningen til klinikken, og brevet til dem er sendt afsted. Så nu venter vi bare på svar, som vi kan forvente inden for 2-4 uger. Men jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvor lang tid man skal forvente at der går fra første samtale på klinikken, til man kommer igang med selve behandlingen ? 

Håber i kan og vil komme med jeres erfaringer  

jeg ved ikke om det har nogen betydning, hvor i landet man skal i behandling. Men vi skal i gang på Skejby i Århus . 

Fra 1 samtale gik der en uge, så skulle jeg igennem HSU og nu venter jeg på mens som kommer her den 2 maj ca og så ringer jeg og tilmelder os behandling Så ca 1 måneds ventetid i alt. Det er Dronninglund fertilitetsklinik

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

Joerse skriver:

Vi har været på OUH og der gik 5 uger fra vores forsamtale til vi meldte os til første forsøg.. 

Held og Lykke 

Det er da til at overskue. Tak for svar

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

o1Mutte skriver:

Fra 1 samtale gik der en uge, så skulle jeg igennem HSU og nu venter jeg på mens som kommer her den 2 maj ca og så ringer jeg og tilmelder os behandling Så ca 1 måneds ventetid i alt. Det er Dronninglund fertilitetsklinik

Det lyder ikke til at vi skal vente i en evighed, så det ser vi da frem til Tak for svaret.

Anmeld

23. april 2013

ditski

Der gik lang tid med os, vi startede i januar og skal til endnu en samtale med en sygeplejesker her i næste uge, men jeg har også en kronisk sygdom som gør det er svært for mig at blive gravid, så det skulle de lige have styr på først. Håber det går hurtigere med jer

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

ditski skriver:

Der gik lang tid med os, vi startede i januar og skal til endnu en samtale med en sygeplejesker her i næste uge, men jeg har også en kronisk sygdom som gør det er svært for mig at blive gravid, så det skulle de lige have styr på først. Håber det går hurtigere med jer

Det håber jeg virkelig ikke at vi skal :/ Vi vil bare gerne igang med det samme! Så vi må krydse fingre  

Anmeld

23. april 2013

ditski

Cosmo&Maia skriver:

Det håber jeg virkelig ikke at vi skal :/ Vi vil bare gerne igang med det samme! Så vi må krydse fingre  

Det var/er også pga min sygdom. Men jeg er sikker på at det helt sikker går hurtigt med jer

Anmeld

23. april 2013

Kløver

Tror det afhænger af undersøgelser, vi børn første gang hurtigt afklaret, så denne gang når vi skal til samtale, har vi jo styr på udredningen og kan derfor gå direkte igang. Og afhænger af hvordan cyklus er og om man skal have hormoner og iui eller om det er ivf eller icsi der snakkes om hvor man nogle steder skal sendes videre. Vi har tid om 1 mdr og forventer at kunne starte første forsøg relativt hurtigt alt efter hvordan min cyklus er, og om de vil sætte mens kunstigt igang

Alt held og lykke med jeres forløb

Anmeld

23. april 2013

Cosmo&Maia

ditski skriver:

Det var/er også pga min sygdom. Men jeg er sikker på at det helt sikker går hurtigt med jer

Tak, det håber vi på. Nu må vi bare vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.