Trold skriver:
Ih altså det er rart at få sådanne oplysninger... Det er jo netop sådan noget man skal overveje når man skal tage en uddannelse, for jeg kunne da godt forestille mig at jeg også blev træt af det hvis det blev for meget...
Hej igen.
Ja sådanne oplysninger og erfaringer gad jeg godt have vidst, inden jeg startede på ssa udd så kort tid efter ssh udd.
Jeg fløj bare igennem ssh udd. Var overhovedet ikke svær for mig. Vidste nærmest det hele, men fik sat ord på og analyseret hvorfor jeg egentlig gjorde/gør som jeg gjorde/gør.
Men vil lige sige, at nogle fra ssh-klassen virkelig synes, denne her udd var svær.
Man skal ikke undervurdere det. Man skal selv erfare det.
Men ssa udd var noget andet.
Var ikke svær for mig heller, men den var krævende!!
Det hele krævede tid. Noget var svært for mig at fatte og tog derved længere tid for mig at lave disse opgaver osv. Og ret ofte sad jeg med lektier til på den anden side af midnat i flere dage for at få det færdig til deadlinen.
Jeg lavede så mange lektier som muligt i skolen, for jeg vidste at pga huslige pligter og 3 børn, ville jeg først komme til at lave lektier fra kl 20-21 af.
Og pga jeg var ved at køre surt i det hele kom jeg ind i en træls periode i slutningen af min udd. Her begyndte jeg først at lave lektier i sidste øjeblik og gik på komprimis med mig selv.
Det var slet ikke tilfredsstillende for mig, så jeg kom ind i en dårlig træt og opslidende ring.
Dårligt, da det jo er i slutningen, bdet hele er koncentreret. Den sidste praktik er meget krævende, hvor man skal vise, man snart er udlært og klar til det virkelige liv + der er 2 eksamener lige i røven af hinanden.
Men men men... Jeg klarede den

Også med fine karaktere og rigtig gode udtalelser + fast arbejde.
Er stolt af mig selv, men er ikke kommet sovende til det. Kan blive helt høj ved tanken om, hvad jeg har kunnet præstere og hvor tilfreds jeg har/er med mig selv.
Den følelse er bestemt det hele værd

Kloster