Træning i Herning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2013

BrightStar

Malenect skriver:

Det er Møllegade jeg også træner i
Det kunne være super hyggeligt at have nogle at træne med , og lære nogle nye mennesker at kende

Ja, det kunne nemlig være super hyggeligt :-)
Det er altid rart at møde nye mennesker.
Jeg træner mest for at tabe mig, da jeg desværre lige har lidt jeg skal smide, men derfor kan man jo sagtens træne sammen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

Malenect

BrightStar skriver:

Ja, det kunne nemlig være super hyggeligt :-)
Det er altid rart at møde nye mennesker.
Jeg træner mest for at tabe mig, da jeg desværre lige har lidt jeg skal smide, men derfor kan man jo sagtens træne sammen :-)

Sagtens hvor gammel er du og sådan ?
Jeg er 22 , bor i Herning med min kæreste , jeg blev gravid i november , men tabte det i januar , og vi prøver så stadig
Så håber at træningen kan gøre at keg man tænke på noget andet , og for at jeg gerne vil træne og se lækker ud!!

Anmeld

24. april 2013

BrightStar

Malenect skriver:

Sagtens hvor gammel er du og sådan ?
Jeg er 22 , bor i Herning med min kæreste , jeg blev gravid i november , men tabte det i januar , og vi prøver så stadig
Så håber at træningen kan gøre at keg man tænke på noget andet , og for at jeg gerne vil træne og se lækker ud!!

Jeg er 23 og bor i Herning sammen med min mand og vores to børn :-)
Vi er også igang med projekt baby, så vi håber snart der er gevinst med den sidste i flokken :-) Årh, det gør mig ondt at i mistede, jeg håber snart den er der :-)
Jeg håber på at kunne nå at tabe omkring 10 kg de næste par måneder, så min krop bliver lidt babyklar ;-)

Anmeld

24. april 2013

Malenect

BrightStar skriver:

Jeg er 23 og bor i Herning sammen med min mand og vores to børn :-)
Vi er også igang med projekt baby, så vi håber snart der er gevinst med den sidste i flokken :-) Årh, det gør mig ondt at i mistede, jeg håber snart den er der :-)
Jeg håber på at kunne nå at tabe omkring 10 kg de næste par måneder, så min krop bliver lidt babyklar ;-)

Ja det ville da være dejligt med sund kost og regelmæssig motion , så går det stærkt!
Men har du lyst til en dag vi skal tage derned

Anmeld

24. april 2013

BrightStar

Malenect skriver:

Ja det ville da være dejligt med sund kost og regelmæssig motion , så går det stærkt!
Men har du lyst til en dag vi skal tage derned

Det gør det nemlig :-)

Hvornår vil det passe dig bedst? Helst om formiddagen eller over middag for mit vedkommende, men det ved jeg ikke om kan passe dig? :-)

Anmeld

24. april 2013

Malenect

BrightStar skriver:

Hvornår vil det passe dig bedst? Helst om formiddagen eller over middag for mit vedkommende, men det ved jeg ikke om kan passe dig? :-)

Jeg har fri hele denne her uge , udover i morgen , så denne uge kan jeg hver dag .
Jeg arbejder om aftenen ellers , så inden kl 14.30 kan jeg hver dag .

Anmeld

24. april 2013

Malenect

BrightStar skriver:

Her er mit Tlf nr , så kan vi bare skrives ved :28297200

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.