Træning i Herning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2013

Malenect

Er der nogle derinde som træner i fitness World i Herning ?
Jeg har lige meldt mig ind , og kunne godt bruge en at træne sammen med en gang imellem
..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg bor 5 min fra Herning og har længe overvejet at jeg sku gå til noget træning. Hva slags træning går du til og hvor tit tænker du det ska være?? Hva koster det endelig pr mdr derinde?? Vh stine

Anmeld

23. april 2013

Malenect

StineW79 skriver:

Jeg bor 5 min fra Herning og har længe overvejet at jeg sku gå til noget træning. Hva slags træning går du til og hvor tit tænker du det ska være?? Hva koster det endelig pr mdr derinde?? Vh stine

Jeg er en slank pige i forvejen , men vil gerne "strammes" op , og blive mere markeret , og så generelt bare komme i form
Jeg tænker lidt , 3 gange i ugen , eller så bare når man lyster

Det koster 250 , men det er billigt , da der også rr holdtræning med i prisen

Anmeld

23. april 2013

Malenect

StineW79 skriver:

Jeg er en slank pige i forvejen , men vil gerne "strammes" op , og blive mere markeret , og så generelt bare komme i form

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Malenect skriver:

Hvornår på dagen tænker du det sku være, hvis det er?? Jeg går hjemme på barsel, og trænger til at smide nogle kg og blive strammet godt op, men jeg kommer bare heller ik afsted alene! Vh stine

Anmeld

23. april 2013

Malenect

StineW79 skriver:

Hvornår på dagen tænker du det sku være, hvis det er?? Jeg går hjemme på barsel, og trænger til at smide nogle kg og blive strammet godt op, men jeg kommer bare heller ik afsted alene! Vh stine

Jeg arbejder aftenvagt , så jeg kan inden kl 14.30
Arbejder så kun to dage den ene uge , og fem dage den anden uge ( 3 er dem er fre- søn) .
Så vil have masser af tid

Anmeld

23. april 2013

StineW79

Malenect skriver:

Jeg arbejder aftenvagt , så jeg kan inden kl 14.30
Arbejder så kun to dage den ene uge , og fem dage den anden uge ( 3 er dem er fre- søn) .
Så vil have masser af tid

Det ville vist passe mig helt perfekt! Min mor har nemlig tilbudt at passe alberte nogle formiddage osv hvis jeg ville begynde at træne og hun bor lige på sjællandsgade vh stine

Anmeld

23. april 2013

BrightStar

Jep, jeg træner i Fitness World i Herning. Jeg bruger oftest den på Møllegade :-)
Hvilken en vil du træne i?

Anmeld

23. april 2013

Malenect

BrightStar skriver:

Jep, jeg træner i Fitness World i Herning. Jeg bruger oftest den på Møllegade :-)
Hvilken en vil du træne i?

Det er Møllegade jeg også træner i
Det kunne være super hyggeligt at have nogle at træne med , og lære nogle nye mennesker at kende

Anmeld

23. april 2013

Malenect

StineW79 skriver:

Det ville vist passe mig helt perfekt! Min mor har nemlig tilbudt at passe alberte nogle formiddage osv hvis jeg ville begynde at træne og hun bor lige på sjællandsgade vh stine

Fedt! det lyder rigtig godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.